Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag skapar en egen tråd för detta i stället för att kapa träningstråden, för er som är sugna på en utmaning och samtidigt hjälpa en...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Dagens välfärdsproblem MEN är det nån som har/har haft fåriga läppar och fixat detta? Jag är lite på 30 bara, har inga rynkor på nåt...
Svar
6
· Visningar
1 155
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ I några månader har min mamma varit sjuk, sen upptäcktes det att hon har lungcancer. Tyvärr är den obotlig men med behandling kunde dom... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 014
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Finns det någon här på buke som äter p-piller för sin PMDS och kan berätta om sina erfarenheter? Jag vet att mående och PMDS kan bli...
Svar
0
· Visningar
580
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Idag känns som en skitdag! Ser ingen idé med det här att gå omkring här hemma och den enda jag pratar med är min katt (tur att jag har... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 940
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva få bort ca 10 kg. Vintern har varit alldeles för lång och mycket snö och det är döden för mina knän så motionen har... 10 11 12
Svar
227
· Visningar
18 353
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Någon som testat? Jag hade som yngre världens längsta och tjockaste ögonfransar, nu är dom lite småglesa nedtill och upptill känns dom...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag har gett upp om att ha "riktig" bh på mig, kan inte ens komma ihåg när jag hade det sist eftersom jag tycker det är så obekvämt. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Är det någon här som gått på cirkelfys soft på friskis och svettis? Jag har bokat ett pass för imorrn och kom precis att tänka på vilken...
Svar
5
· Visningar
1 389
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Jag har senaste två mornarna vaknat med blixtrande huvudvärk. Den sitter bakom ögat, över tinningen och upp ovanför öronen. Inte helt...
Svar
16
· Visningar
2 570
Senast: hallonsaft
·
Svar
0
· Visningar
468
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag måste bara tacka förs för ursäkten. Men jag tänkte här förklara hur man kan bli bemött när man är utomhus. Man kan få höra att... 25 26 27
Svar
525
· Visningar
37 598
Senast: Luff
·
  • Låst
Kropp & Själ På mitt nuvarande jobb har vi en man som har någon form av diagnos. Han verkar precis normal när man pratar med honom, men det märks... 2
Svar
23
· Visningar
2 947
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande... 2
Svar
26
· Visningar
3 280
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Efter påsk är jag lite sugen på att testa en detoxkur, men blir lite förvirrad över alla onlineråd och kurer som finns. Syftet är att... 2
Svar
31
· Visningar
3 091
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Tog blodprov den 5/3 för att jag misstänkte järnbrist. För det första var läkaren otrevlig som tusan och bokade in prov på folat och... 2
Svar
24
· Visningar
9 091
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ I torsdags när jag åt bl a banan till lunch samt efteråt då jag åt bl a banan till mellis kände jag att jag fick blåsor i munnen, på...
Svar
6
· Visningar
4 445
Kropp & Själ Försökt googla min tungåkomma men hittar ingenting! Kom då på att Buke nog gääärna ser på min tunga i närbild och vill analysera ;)...
Svar
10
· Visningar
1 035
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Vad har man då? Jag har sett att det finns typ självhäftande kupor, fungerar de bra? Hur vet man vilken storlek man ska ha då? Jag har... 2
Svar
39
· Visningar
3 764
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Har en liten knöl ovanpå foten som orsakar stor smärta. Ibland värker hela foten ibland bara knölen Då är det en plåga att ha skor på...
Svar
11
· Visningar
10 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Tillbaka