Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon mer som kör LCHF? Jag tänkte att man kunde samla tips och recept! Hur länge har ni kört LCHF ? :) varför började ni? Jag...
Svar
4
· Visningar
618
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Hej jag har legat på sjukhus i 3 dagar pågrund av kraftig huvudvärk också med yrsel och feber blodtrycket var en aning för högt. Nu är...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Var får man tag på badskum som inte har Bamse på framsidan? Och bra badsalt som man inte blir helt ruinerad av? Jag vet att det inte är... 2 3
Svar
56
· Visningar
11 849
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Eftersom jag är gravt överviktig så installerade jag en kaloriräkningsapp. Målet skulle vara 1200 kcal per dygn. Börjar dagen med en... 18 19 20
Svar
394
· Visningar
24 333
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag har börjat tröttna på mitt långa hår. Det är väl fint och så, men det är så tråkigt. Det sitter nästan alltid i en hästsvans eller... 2
Svar
33
· Visningar
6 236
Kropp & Själ Jag har bokat in mig på ett spinningpass. Jag har cyklat mycket på vanlig motionscykel men inte varit med på spinning mer än en gång för...
Svar
12
· Visningar
747
Senast: Lilla
·
  • Låst
Kropp & Själ En tråd för oss med STOR övervikt som vill pusha och peppas! Gå ner tillsammans. Med stor övervikt pratar vi åtminstone 15 kg som ska... 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
171 380
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Ja, kan man bli det?! Nu har jag varit hes i större och mindre grader sen i somras och jag börjar bli irriterad på det. Är det vanligt... 2
Svar
25
· Visningar
3 975
Senast: MM
·
Kropp & Själ Spinoff på mitt gnäll i träningstråden och oro i svinkoppstråden. Hur tusan håller vi oss friska den här tiden på året? Jag är helt... 2
Svar
36
· Visningar
1 490
Kropp & Själ Jag har 2 stora åderbrock på benen (och en del små) De är riktigt fula och värker ibland och mina ben blir lite svullna. Hur vanligt är...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Nu har jag haft spiral i snart en vecka och jag har sådana humörsvängningar som värsta PMSen och magont, som kraftig mensvärk från och...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: torsdag
·
Kropp & Själ Har varit förkyld någon vecka och känner mig bättre idag, så jag tränade efter jobbet. Nu när jag kom hem så upptäckte jag en blåsa på...
Svar
5
· Visningar
670
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Ok då kör vi. Vetenskap, anekdotiska bilder, fakta och spekulationer. Ser muskler olika ut utifrån hur dom uppkommer eller finns det... 24 25 26
Svar
505
· Visningar
27 952
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har lite av ett bekymmer här. Jag går hos en psykolog och har gjort det i ett års tid varje vecka. Hon bor i den här staden. För...
Svar
18
· Visningar
1 548
Kropp & Själ Korta versionen: Kan man få en ledinflammation att läka ut av sig själv, med hjälp av huskurer och/eller receptfria läkemedel? Långa...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tycker vin är jättegott till maten, men det är ju inte det allra billigaste och funkar inte att bjuda kompisar som kommer med bil... 2
Svar
21
· Visningar
3 930
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Jag kan inte ta djupa andetag. Det känns som typ ett spänt band runt/tryck på bröstkorgen, och jag spänner halsen och det tar liksom...
Svar
11
· Visningar
3 014
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Någon som tagit vaccinationen som vuxen? Vilka biverkningar fick du isåfall? Att jag måste ta den är inget att dividera om, jag har...
Svar
7
· Visningar
710
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ Jag inser att jag borde gynnas av att äta en antiinflammatorisk kost, och därmed bla. utesluta mejeriprodukter och ägg. Men får ta en...
Svar
8
· Visningar
834
Senast: EZMK
·
A
Kropp & Själ https://www.expressen.se/leva-och-bo/snusket-du-drar-in-med-skorna-kan-gora-dig-sjuk/ Glöm inte sterilisera skorna innan ni går in... 2
Svar
25
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka