Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Just nu av olika anledningar har vi en ganska ansträngd ekonomi. Vi klarar oss men det är precis. Så nu är planen att dra ned på våra... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 405
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Hej på er! Som rubriken ovan säger, vilka diagnoser ingår där? Själv har jag diagnosen Add och är osäker på vilka rättigheter jag har i... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 453
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ "Du är duktig på att jobba och ställer upp på även konstiga arbetsuppgifter. Vi är båda nöjda med dig. Därför kommer det låta konstigt...
Svar
19
· Visningar
3 308
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Jag behöver ha förslag på ”mellis”! Vad äter ni på förmiddagen och eftermiddagen? Jag äter frukost rätt tidigt, lunch 12:00 och middag... 2
Svar
30
· Visningar
2 202
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Planen är att flytta tillbaka ner till Stockholm efter min examen, och jag tänkte ta min partner med mig.Sagda partner gruffar dock lite...
Svar
17
· Visningar
1 002
Senast: Ainon
·
Kropp & Själ Jag fick idag reda på att min tand har gått hädan pga långvarig infektion och därför måste rotfyllas. Fick en prisuppgift på ca 6000...
Svar
18
· Visningar
1 098
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
23 942
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Svettas jämt och ständigt. Får byta tshirt flera gånger om dan. Är 44 år snart 2 3
Svar
44
· Visningar
2 386
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Lite kris här. Först ramlade jag och förstörde ledbandet så att jag knappt kan ta mig fram alls och varje steg gör ont. Nu har jag...
Svar
14
· Visningar
2 187
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Igår var jag med om en liten grej vilket som tur är bara resulterade i ett finger som gör ont. Jag tänkte inte på det då, eftersom det...
Svar
1
· Visningar
463
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej på er alla! Kan ni inte tipsa och råda mig hur man får ordning i vardagen? Känner lätt panik över att allt bli kaos och att jag ej... 2
Svar
34
· Visningar
2 480
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Vad har ni för preventivmedel? Efter att ha testat flera sorters Ppiller och inget funkar, jag blir nedstämd och får huvudvärk har jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 406
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
31 100
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Vet inte riktigt vart jag ska börja, eller ens varför jag skriver om jag ska vara helt ärlig, för att känna mig mindre ensam kanske? Har... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 982
Senast: whyme
·
Kropp & Själ Jag tog hål i öronen(!) i lördags, med påföljande blodtrycksfall. Inte helt oväntat, då jag varit med om det för snart 10 år sen när jag...
Svar
18
· Visningar
5 746
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Har sedan ca en vecka en mer eller mindre konstant besk smak i munnen. Jag har haft lite så förut, men då har det gått om efter 3 dagars... 2
Svar
27
· Visningar
34 598
Senast: tott
·
Kropp & Själ Hello Dr Buke! Blir galen, har så ont i tungroten på vänstersida och lite ner mot halsen. Har varit småförkyld tidigare och brukar ha...
Svar
4
· Visningar
9 977
Senast: tara
·
Kropp & Själ Jag funderar på preventivmedel. Använder bara kondom nu men det hade varit bra med alternativ längre fram. Är lite kluven till hormoner...
Svar
14
· Visningar
1 925
Senast: Carand
·
Kropp & Själ Jag har blivit sexuellt utnyttjad/våldtagen för två dagar sedan. Det går inte att få ur min kropp, känner mig inte längre som en... 2
Svar
22
· Visningar
1 665
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Skitlöjlig tråd kommer detta bli, men jag måste!! Jag tycker att det är oerhört läskigt att prova nya saker. Jag har som liten fått...
Svar
14
· Visningar
1 232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka