Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag tänkte bara göra en utbrytning ur dejtingtråden för att diskussionen om attraktion och forskning kring ideal, normer och... 11 12 13
Svar
248
· Visningar
12 715
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Jag funderar på detta med facebook som jag haft i många många år nu,är trött på det men beroende av det. Har testat några gånger att... 2
Svar
39
· Visningar
2 211
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Jag vet inte hur jag ska skriva det här utan att låta helt dum i huvudet :o Det kanske kan låta fördomsfullt är jag rädd för, det är... 2
Svar
35
· Visningar
4 480
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Hej har sedan i tisdags haft en sådan huvudvärk som inte vill släppa än plus hög feber fryser . Så vad kan det vara. ? Högt blodtryck...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag har kunnat få vissa drag av häxa när jag haft PMS. Dock inte varje månad haft PMS och det har även när den slagit till gått att... 2
Svar
39
· Visningar
2 947
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Ok jag kommer inte skriva detaljer här, för jag vill inte. Jag har under dagen haft flashbacks till skolgången. Och en mycket... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 393
Kropp & Själ Har precis satt in en spiral något jag funderat på i flera år men inte vågat men insättningen gick bra! Hur var det för er med spiral i...
Svar
6
· Visningar
483
Kropp & Själ På grund av en, vad jag tror kommer bli, självutlämnande tråd har jag valt att göra ett anonymt konto. Det är inte hela världen om någon... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 188
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Jag har kotkompressioner på 2 ställen fick jag reda på i våras. Kommer dessa vålla mig problem i framtiden? Eller är det nått som var... 2
Svar
21
· Visningar
2 459
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter här. Tycker inte jag gått ner något den här veckan eftersom jag legat stilla sedan i måndags, men eftersom jag har... 15 16 17
Svar
323
· Visningar
20 756
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Vet inte hur pinsamt detta kommer vara, men riktigt mycket. Ni behöver inte svara någonstans men skulle varit sjukt skönt att äntligen... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 280
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Börja träna mer? träna mindre? Äta mer? Något specifikt man ska äta? Mental träning? Homeopati? Stanna inne och dricka te är inte helt... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 544
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Håller på att blondera mig med mood ultrablond extra Men det var nytt recept sen jag blonderade mig sist. Med det förra kunde jag köra...
Svar
7
· Visningar
1 400
Senast: MM
·
Kropp & Själ Jag är bara nyfiken vad alla har för rumstemperatur i sovrummet ? Något jag kom att tänka på från frysa tråden är att när jag varit i... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
3 736
Senast: Sol
·
Kropp & Själ någon som gjort det? Jag har blivit erbjuden att göra detta för att minska eller helt ta bort blödningarna (om det fungerar förstås)... 2
Svar
22
· Visningar
16 660
Senast: Boogie
·
Kropp & Själ Någon här som haft en stressfraktur i foten/fotled? Hur kändes det? Hur behandlades ni? Jag har en väldigt dålig fotled som jag...
Svar
18
· Visningar
1 571
Senast: SoffiProppi
·
Kropp & Själ Lite bakgrundsinfo. Alltid varit överviktig. Var som mest aktiv när jag red, red då 5 dagar i veckan som mest. Har alltid hatat att... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 242
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Vad är ni vaccinerade mot? Och vad behöver man ha? Jag harTBC dock 4 år sedan tror det är dags att fylla på igen? Samt två havrix... 2
Svar
21
· Visningar
1 041
Senast: cili
·
Kropp & Själ Någon som lyckats få bättre värden med hjälp av kostomläggning?
Svar
4
· Visningar
411
Senast: Fille
·
Svar
12
· Visningar
1 132
Senast: TinyWiny
·