Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur klär man sig som kurvigt timglas utan att se a) ut som ett mjölkpaket/tält eller b)som en 50-tals pinuppa? När jag gått upp i vikt... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 753
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Nyss hemkommen från läkarbesök, som inte var särskilt upplyftande. Enligt läkaren är det vanligt att man inte hittar någon medicinsk...
Svar
19
· Visningar
2 032
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag är så lättväckt. Kan man göra något åt det? Natten till idag har jag vaknat av ljudet av en klocka (pytteliten, batteridriven) som... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 179
Senast: Flavor
·
Kropp & Själ Ungefär 4-5 gånger om året får jag en återkommande skarp ilande smärta i ena örat (varierande mellan höger och vänster). Det kommer i...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Är det fler än jag som har små/stora problem med sin mage? Jag har IBS...
Svar
16
· Visningar
1 032
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Alla tycks älska hummer men det har jag aldrig ätit. Jag gillar inte kräftor eller skaldjur så oddsen att jag gillar hummer känns ju... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 397
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Jag fyller år och ska fira med lite fika den här gången. En av mina vänner kan inte äta vete, gluten, nötter, mjölk, ägg och vissa...
Svar
17
· Visningar
1 343
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Detta hände någon vecka innan sommarlovet 1987. Platsen var kvarnbergsskolan, Huddinge. En stor rektangulär byggnad med tre våningar... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 504
Senast: vallhund
·
F
Kropp & Själ Jag ska fylla det med mer kärlek till mig själv. Jag ska träna mig själv och mina hundar, ta min examen, sälja boendet och investera i... 2
Svar
29
· Visningar
1 405
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Igår var jag med om en liten olycka ( läs hästspark) och besökte akuten. Nu behöver jag läkarjournalen till mitt försäkringsbolag. Hur...
Svar
9
· Visningar
780
Senast: IsisEm
·
Kropp & Själ Är det någon som har oturen att ha erfarenhet av hjärntumörer och vill dela med sig? Kanske finns det någon med en solskenshistoria? En... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 727
Senast: HeleneK
·
Kropp & Själ Jag har genom åren testat både 5:2 och viktväktarna, tycker båda funkar och att det finn positiva och negativa grejer med båda sätten...
Svar
7
· Visningar
1 544
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Jag undrar om någon här har träffat en släkting som haft alzheimers och förmodligen inte kommit ihåg en? Hur var det? Nu när mormor... 2
Svar
20
· Visningar
1 688
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Ännu en klådtråd idag, men ej om underliv. Jag har senaste 2-3 veckorna haft klåda på kroppen. Överallt utom i ansikte, hårbotten...
Svar
17
· Visningar
1 861
Senast: Retina
·
Kropp & Själ Jag är extremt torr såhär vintertid. Blir smärtsamt påmind om det varje gång jag duschar, hela jag blir röd och det kliiiaaar och... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 158
Senast: Solvira
·
Kropp & Själ Hur mycket är pengar värda när orken är slut?
Svar
14
· Visningar
801
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ eller inte? Okej, behöver inte toughlove här utan enbart att skriva denna tråd var svårt nog och jag är inte nykter. Vet inte om...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Är det någon här på Buke som testat/använder NOOM för viktnedgång? Det låter himla bra, att det inte bara är kaloriräkning utan den...
Svar
5
· Visningar
2 900
Senast: Javan
·
Kropp & Själ Behöver lite tipps om hur jag ska bli fri från detta. Har varit förkyld med hög snor tillverkning i flera veckor tror 4 veckor nu, har...
Svar
15
· Visningar
779
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Är det någon som har gjort det här och vad använde ni då? Blev ni nöjda? Jag köpte för några år sedan ett tandblekningskit hos...
Svar
1
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka