Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Sitter och funderar över framtida klädinköp (inför hösten alltså) och vill gärna veta vad du planerar att köpa :) Själv vill jag ha ett... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 174
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Jag har själv ingen som helst erfarenhet på området men vet att det finns de som både är anhöriga, själva har problem eller är vän med... 2
Svar
32
· Visningar
2 165
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Vad svårt det är med kläder! Tidigare arbetade jag inom vården och hade då förmånen att bära arbetskläder. Fritiden spenderades i... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 968
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Hjälp mig komma på vad det hette. Nä, inte Malena Ivarssons Fräcka fredag. Detta var coolare. Hon var nog med i något avsnitt dock. Det... 2
Svar
28
· Visningar
1 852
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har köpt Veet hårborttagningsmedel och tänkte höra om någon har erfarenhet av intimhårborttagning med den? Det står att man får ta... 2
Svar
23
· Visningar
2 584
Senast: Vitsippan
·
Kropp & Själ Jag började ett nytt jobb i januari och la under våren märke till att mina kollegor i högre grad var sjukskrivna än på mina tidigare... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 158
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Nu har det gått 1,5 år efter förlossningen och det är fortfarande lite jobbigt att nysa eller skratta för mycket för jag har slarvat med...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Jag har precis börjat äta p-piller för första gången och är inne på 4:e dagen nu. Jag tänkte se om det är någon här som har erfarenhet...
Svar
7
· Visningar
3 183
Kropp & Själ Hej Buke! Fruktansvärt pinsam fråga men jag vet inte vart jag ska vända mig. Jag har suttit på toa i snart en timme och jag är så hård i...
Svar
14
· Visningar
1 337
Kropp & Själ Min vikt ökar katastrofalt. Till viss del pga medicinbiverkningar men också pga av hetsätning och alkohol. På något sorgligt sätt håller...
Svar
11
· Visningar
1 457
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Min pappa och faster blev lomhörda med åren och tyvärr har det gått i arv till mig också. Jag hör framförallt dåligt i mellanspektrat -...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Jag är lite inne på kroppspositiva videos på youtube och kollade en tjej som gjorde en haul (vet inte svenska namnet, men visar det man... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
13 955
Kropp & Själ Män som vill betala för en, män som bjuder och män som ger dyra presenter, varför? Det här stör mig mer än det kanske borde, men så är... 7 8 9
Svar
175
· Visningar
8 883
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har haft tinnitus så länge jag kan minnas. Oftast brukar jag kunna koppla bort tankarna på den, men ibland är det mer störande. När...
Svar
10
· Visningar
1 356
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Tog lite blodprover förra veckan, dessa 2 var något utanför referensvärden och undrar om någon vet vad proverna gäller. Pt--eGFR...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till. Jag är så otroligt förvirrad och kan inte se något klart just nu. För att göra en...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Symtomen som smugit sig på sedan några år tillbaka är trötthet, orkeslöshet, koncentrationssvårigheter, ledsmärta som flyttar sig (kan... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 350
Senast: Monkie
·
R
Kropp & Själ Jag har precis sett klart på Breaking Bad säsong 1-5 och jag har SÅ många åsikter. Har du sett BB? Vad tyckte du? Om du gillade den -... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
4 948
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ (Om någon nu vet vem jag är - håll gärna tyst om det) En i min närhet bor tillsammans med sin man. 3 barn (rätt så icke lugna sådana)... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 105
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Ja jag tycker faktiskt det börjar bli höstmörker redan, jag blir lätt deppig på hösten. Så ös på med tips om vad man kan göra för att... 2
Svar
22
· Visningar
1 502
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka