Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ .. med hypnagoga och hypnopompa hallucinationer. Är det någon här på Buke som drabbas av det ibland? Jag har för mig att jag skrev en... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 004
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Var nästa stad att drabbas av terror och död. Tankarna går till de drabbade. Det är ju en stor turistort och gissar det också finns... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 506
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske, visste inte hur jag skulle förklara det :D Men jag jobbar på att må bra i mig själv och min kropp och inser att... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 695
Senast: vildeld
·
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·
Kropp & Själ Kroppen blir bara stelare och osmidigare och det vill jag råda bot på. Yoga känns som ett bra alternativ, men jag är helt grön inom...
Svar
4
· Visningar
474
Senast: Millz
·
Kropp & Själ Ni som masserar, professionellt eller bara till husbehov, vad använder ni för olja/lotion? Jag masserar litet sporadiskt till husbehov...
Svar
10
· Visningar
894
Kropp & Själ Hej! Fick igår veta att jag nu har måttliga cellförändringar och att de vill söva ner mig och operera bort detta. Är självklart livrädd...
Svar
9
· Visningar
3 808
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Kan man få recept via tex kry? Jag tänkte be om primolut nor. Ska tills Rhodos 18-25 och får mens typ 21-23 så tänkte skjuta på det. Har...
Svar
9
· Visningar
2 019
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Halloj. Sedan jag fyllde 40 så har jag fått lite grövre hårstrån på hakan. Jag hatar dessa hårstrån. Just nu rycker jag dem men det blir...
Svar
12
· Visningar
1 964
Senast: Nominous
·
Kropp & Själ Jag har ett litet bekymmer... jag går i terapi en gång i veckan hos psykolog en timme eller 45 min. Jag har bara jobbat deltid innan...
Svar
9
· Visningar
8 819
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Någon här som har en ställbar säng och vill berätta hur sömnen blir? Jag funderar lite på att köpa en, för att kunna höja benen och sova...
Svar
2
· Visningar
288
Senast: Laa
·
Kropp & Själ I grunden har jag Seborroiskt eksem , mjällexem. Även i ansiktet, men jag kan hantera det med Aloe vera- hudkräm. Men åter till... 2
Svar
33
· Visningar
5 062
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Igår besökte vi Ikea ihop. Vi hade pratat på telefonen dagen innan om att vi skulle äta där och jag skulle hämta henne från hennes jobb... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 791
Senast: coolia
·
Kropp & Själ Jag har åkt på riktiga problem med tänderna, en tandinflammation och annat elände, vilket gör att jag i nuläget har strikt order från... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 450
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hej jag var just på toaletten det kom blod från ja ni vet jag undviker att skriva könsord så ni vet. Men jag antar att det är en liten...
Svar
9
· Visningar
1 424
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag har artros, höfter och händer. Utrett och klart sen år tillbaka. Har dock det senaste året drabbats av triggerfinger. Har under...
Svar
8
· Visningar
675
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi var ute till fjälls igår och blev invaderade av bromsar. Jag har nu 13 bett på ena benet och 17 på det andra och det KLIAR :arghh... 2
Svar
22
· Visningar
1 396
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Hej har under en lång tidhaft ont i min häl det gör ont när jag går långt på hårt underlag länge i bland haltar jag. Fotvård ska bokas...
Svar
4
· Visningar
588
Senast: Jenka
·
Kropp & Själ Jag har en pinne i benet. Och har haft i typ tre veckor nu. Två flisor har kommit ut, men jag känner att det är en bit kvar där inne... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 833
Senast: Lenis
·
Kropp & Själ Jag svettas lätt och mycket vid träning och känner att det påverkar mig. Funderar på om jag behöver vätskeersättning eller tillskott av... 2
Svar
23
· Visningar
1 651
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd