Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja jag tycker faktiskt det börjar bli höstmörker redan, jag blir lätt deppig på hösten. Så ös på med tips om vad man kan göra för att... 2
Svar
22
· Visningar
1 502
Senast: nickan1
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ men nu stör jag mig på trådprefixet... vadå själ? Sån har man ingen enligt mig. Och nej, inte heller tror jag att det finns en MENING... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 211
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hur förhåller ni er till det? Tänker främst på klimathotet, men det finns ju fler moln vid horisonten... Och hur tänker ni som har barn? 12 13 14
Svar
266
· Visningar
10 420
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Alltså jag börjar bli riktigt orolig för mina ögon. Tar det från början: För typ 5 månader sedan så ställde jag upp dom blev åt min... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 272
Senast: ekra
·
Kropp & Själ Häromdagen hittade jag något.. märke på mig själv. Ikväll hittade jag ett till (som säkert funnits där lika länge utan att jag sett...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Återigen behöver jag lite tips, kära 1177 Bukefalos. Jo, jag har fått problem med hörseln på vänster öra. Igen. Lite bakgrundsfakta... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 683
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Ska till vc imorgon för jag har en knöl i bröstet. Tycker den är ganska stor, känns slät och lite gungig. Orolig förstås, trots att... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 859
Senast: TantAgda
·
Kropp & Själ Jag har aldrig haft för vana att gå till frisören men gjorde det i alla fall för några månader sedan. Den frisören tyckte jag skulle... 29 30 31
Svar
608
· Visningar
47 289
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Ja, jag börjar bli trött på dessa statiska, svettiga, plastiga syntetmaterial - men vad ska man sikta på då? Jag vill ha: varma... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 512
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ Hej jag var till hc på hälsokontroll och jag har något högt blodtryck igen och har gått upp i vikt vilket jag håller på med att lösa...
Svar
6
· Visningar
458
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av det? Gjorde en väldigt (!) lyckad förra året. Gjorde andra handen för en vecka sen och den verkar vara...
Svar
19
· Visningar
10 557
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Någon som använder? Vilken sort? Funkar den bra? Behöver tips! Har senaste åren använt mig av en "Thai-sten" som har fungerat bra men... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 132
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Min tonåring har mycket akne sedan cirka tre år. Vi har provat följande: I princip alla aknepreparat på Apoteket, varit på vårdcentralen... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 182
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Hej. Jag har ett återkommande problem med hårda blåsor på underlivet. De är ovala och ganska platta. Inte som varblåsor som man får på...
Svar
16
· Visningar
1 558
Kropp & Själ Av en händelse så har jag just läst två böcker som visade sig ha samma tema; viktigheten av att ha ett mål i livet, en passion, eller... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
5 713
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Det är väl inte bara jag som är helt såld på Fredrik Backmans böcker? En stor del till det är säkert igenkänningfaktorn, som boendes i...
Svar
3
· Visningar
317
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ För två år sen bröt jag vänsterfot och för ett år sen bröt jag höger fot. Fotled på vänster och tre ben bakom tårna på höger. Efter...
Svar
3
· Visningar
361
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ När jag tittar på mitt flöde på FB så är det matbilder med "finare" mat. Vilket jag kan förstå till 100 % Ingen lägger väl ut bilder när... 15 16 17
Svar
337
· Visningar
20 762
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Pga smärta (fysisk) är jag sjukskriven i några månader, och håller på att bli helt knäpp av att inte kunna jobba. Jag behöver alltså... 2
Svar
21
· Visningar
1 487
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Jag blev illa berörd av artiklarna, utan att ens ha genomgått en abort själv. Så många etiska frågor som jag tyckte belystes bra. Att... 24 25 26
Svar
502
· Visningar
23 480
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd