Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden, kanske bara be om råd. Det känns lite oklart. Utan att gå in på detaljer, så...
Svar
7
· Visningar
847
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Sitter bredvid min döende farfar. Livet ställs på sin spets och tiden går för fort samtidigt som det sniglar sig fram. Man blir lite... 2
Svar
27
· Visningar
1 712
Senast: MCP
·
Kropp & Själ jag blir alltid deppig och trött på hösten, mycket hungrigare och mer sugen på godis vilket resulterar i viktuppgång. På våren sommaren...
Svar
5
· Visningar
473
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Nu är jag såå frustrerad. Jag la om min kost för lite mer än ett år sedan och kilona rasade av mig. Innan sommaren så vägde jag 7 kg...
Svar
6
· Visningar
2 441
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Jag har gått för mycket senaste veckan och har nu ont i fötterna. Riktigt ont. Jag har haft plantar fasciit (dock ej hälsporre) en gång...
Svar
12
· Visningar
1 338
Kropp & Själ Känner för en dos personlig utveckling igen och kollar på lite olika alternativ i min närhet. Det finns en som använder Resan-metoden...
Svar
13
· Visningar
1 460
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag ska iväg och ta massa prover, jag litar på läkaren såklart. Men det hade varit intressant ändå att veta vad dessa Prover står för/...
Svar
8
· Visningar
1 456
Senast: MM
·
Kropp & Själ Nu vänder jag mig till det allvetande Buke för lite råd och tips. Jag har problem med min mage och behöver hjälp att lista ut både hur...
Svar
7
· Visningar
925
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Hej denna envisa förkylning vill inte ge sig alls feber och hostar som vanligt är hes har varit sjuk i snart en vecka hur länge ska det...
Svar
7
· Visningar
532
F
Kropp & Själ Jag har problem med ryggen sen knappt ett år tillbaka. I våras gick jag till en idrottsmassör ett par gånger som masserade mig blå och... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 307
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Har dragit mig för att starta en tråd men känner att jag vill höra andra som är i samma sits. Jag är snart 33 och har högst troligen...
Svar
7
· Visningar
1 161
Senast: Lindon
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft mörka ringar under ögonen. Till den grad att jag inte vill gå utan smink bara på grund av att jag ser sjuk ut. Fram...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Jag känner att jag har fastnat lite i min gymbubbla och funderar på att uppta någon form av sport/träningsaktivitet. Dels för att jag...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Någon här som behandlats med sk AHA-syror mot acne? Hur upplevde ni isåfall effekten? Hur lång tid tog det innan effekt syntes? En i... 2
Svar
21
· Visningar
1 490
Senast: spinxx
·
Kropp & Själ Om man kliar bort en fästing så att hälften sitter kvar och det inte går att få grepp om den, kan man låta den delen sitta kvar? Kliar...
Svar
4
· Visningar
604
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Eller nåt. Jag har läst en del om alternativa (förmodligen jävligt hipster) sätt att begravas. Typ urnor som sen blir ett träd... 2
Svar
36
· Visningar
2 280
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Jag har en ny partner och har redan fått UVI :banghead: Har läst att det kan gå över när kroppen vant sig vid den nya, men med tanke på... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 201
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Började som knottror på underarmarna på blåmärkena jag hade där men reflekterade inte så mycket över det. Sen började det klia lite men...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hej har blivit förkyld inte kul alls hostar Är hes ont i halsen samt kallsvettas har knappt nån aptit så. Det har jag fått i mig i dag...
Svar
4
· Visningar
539
Kropp & Själ Jag har haft 50% aktivitetsersättning i flera år på grund av psykiska och fysiska sjukdomar. Jag gjorde en tråd om detta tidigare, som...
Svar
8
· Visningar
1 363
Senast: _FiA_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka