Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
jag blir alltid deppig och trött på hösten, mycket hungrigare och mer sugen på godis vilket resulterar i viktuppgång. På våren sommaren...
Kropp & Själ
Jag har gått för mycket senaste veckan och har nu ont i fötterna. Riktigt ont. Jag har haft plantar fasciit (dock ej hälsporre) en gång...
Kropp & Själ
Hej denna envisa förkylning vill inte ge sig alls feber och hostar som vanligt är hes har varit sjuk i snart en vecka hur länge ska det...
Kropp & Själ
Jag har alltid haft mörka ringar under ögonen. Till den grad att jag inte vill gå utan smink bara på grund av att jag ser sjuk ut. Fram...
Kropp & Själ
Jag har en ny partner och har redan fått UVI :banghead: Har läst att det kan gå över när kroppen vant sig vid den nya, men med tanke på...
Kropp & Själ
Började som knottror på underarmarna på blåmärkena jag hade där men reflekterade inte så mycket över det. Sen började det klia lite men...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Trädgård & Växter Fyllt på mitt växthus med dahlior och tomater. Dahliorna ska ut i rabatten så småningom och tomaterna planteras om en sista gång i stora...