Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I ungefär 3 veckors tid har jag haft nervryckningar i mitt vänsteröga. Första dagarna var det nästan konstant men sedan har det kommit... 2
Svar
30
· Visningar
1 499
Senast: Rosett
·
Svar
2 006
· Visningar
107 149
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Kanske världens dummaste fråga, men jag har aldrig varit på den flygplatsen, så vill fråga. Jag håller på å spånar på att få ihop en... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 545
Kropp & Själ Tips på bra hårinpackning för torrt och slitet hår? Tänkte försöka skämma bort det lite. Får gärna vara med lite skydd för färgat... 2
Svar
24
· Visningar
1 264
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Senaste veckan har jag haft väldigt kraftig huvudvärk och jag förstår inte varför. Ligger främst bakom höger öga/höger sida av huvudet...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Jag befinner mig i ett hypomant tillstånd och har inte sovit på snart 24 timmar. Å innan dess sov jag bara i två timmar pga en medicin... 2
Svar
21
· Visningar
1 835
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Sucka! Jag har en storlek större rumpa än byst och midja och gillar klänningar. Det lär ju inte direkt vara ovanligt men ändå...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hittade ingen riktigt bra tråd så jag startar en ny. Det är ett vildskott för det är sällsynt men vem vet - kanske det finns någon med... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 596
Senast: machafuko
·
Kropp & Själ I helgen nåddes jag av nyheten att några vidriga ungar skjutit ihjäl en svan i närheten av mig. Svanen i fråga var pappa till sju ägg...
Svar
14
· Visningar
1 128
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Med 3kg kvar av graviditetskilona från denna graviditeten börjar jag fundera på min garderob som är under all kritik. Jag har kläder... 2
Svar
20
· Visningar
1 878
Kropp & Själ Jag har bränt mina axlar och nacke! Det gör fruktansvärt ont, svider och jäklas. Så nu behöver jag tips på bra after sun som svalkar... 2
Svar
33
· Visningar
1 294
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Efter 5 år i stalljobb och en hemsk höst behövde jag unna mig en ny garderob då jag levt i stallkläder dessa år. Jag ville göra något... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 736
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag behöver köpa badkläder men hittar inte vad jag ska ha. Den enda jag hittills hittat och som jag vill ha är den här, i den färgglada... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 877
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Egentligen en väldigt kort fråga. Jag letar efter ansiktstvätt (servetter eller att använda med bomullspaddar) som inte behöver sköljas... 2
Svar
34
· Visningar
2 218
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Jag måste ta och sluta snåla på rakblad! SÅ ha nya fräscha blad hemma!
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ I morse fick en sticka i tummen när jag stängde ladugårdsporten. Problemet är att den åkte in djupt så jag kommer inte åt den med en...
Svar
15
· Visningar
14 925
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Alltså. Vaglar från helvettet. Hur blir man av med dem? Kan inte minnas att jag haft en vagel på flera år. Så i February fick jag den...
Svar
11
· Visningar
2 798
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Vi satt ute och åt middag vid picknickborden, hade en liten bebis i famnen och gungade henne lite när jag satt, sen gick vi in och satt...
Svar
1
· Visningar
376
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ För en vecka sedan träffade jag en läkare och en psykolog och de bedömde att jag är bipolär och inte enbart lider av svår depression som...
Svar
12
· Visningar
1 856
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Tycker mig vid flera tillfällen ha sett personer med AS/autism här som nämnt att de valt att INTE använda sig av kommunens boendestöd... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 048
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd