Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag behöver köpa badkläder men hittar inte vad jag ska ha. Den enda jag hittills hittat och som jag vill ha är den här, i den färgglada...
Kropp & Själ
Egentligen en väldigt kort fråga. Jag letar efter ansiktstvätt (servetter eller att använda med bomullspaddar) som inte behöver sköljas...
Kropp & Själ
Vi satt ute och åt middag vid picknickborden, hade en liten bebis i famnen och gungade henne lite när jag satt, sen gick vi in och satt...
Kropp & Själ
För en vecka sedan träffade jag en läkare och en psykolog och de bedömde att jag är bipolär och inte enbart lider av svår depression som...
IT & mobiler Jag har en Apple Watch Ultra. Just nu är det ca ett dygn sedan laddning och 43 % batteri, så att man generellt skulle behöva ladda flera...
Trädgård & Växter Vi har ungefär 2000 kvm och det räcker gott tycker jag 😊 hade inte velat ha mycket mindre dock, vi letade hus med minst 1500 kvm tomt.