Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon som provat söka vård via appar (KRY, Min doktor) och vill delge erfarenheter från detta? I och med att den traditionella... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 392
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Hade oskyddat sex i torsdags, i fredags upplevde jag att det kliade i underlivet samt att flytningarna luktade märkligt. Inte...
Svar
3
· Visningar
684
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Nu behöver jag Buke-hjälp för jag har drabbats av något konstigt. Igår var det väldigt soligt och varmt. Jag jobbade i trädgården hela...
Svar
9
· Visningar
892
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Detta är intressant, det verkar som abortmotståndarna lyckats flytta fram sina schackpjäser så pass att frågan fått luft under vingarna... 16 17 18
Svar
356
· Visningar
24 563
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ ...säga ditt smala åbäke till någon men inte ditt feta skrälle? Under förutsättning att den nu är smal resp tjock person det sägs till... 31 32 33
Svar
650
· Visningar
30 886
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har under ca 1 månads tid trappat ut Cymbaltan och långsamt fasat in Cipralex. Nu är jag uppe i startdosen på Cipralex och sedan 1... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
63 406
Senast: Minett
·
Kropp & Själ En tråd för uppdatering om daglig status rörande fekalier:up:, missöden och annat relaterat. :turd: 4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 777
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Hur funkar det egentligen med smittspårning av klamydia? Vad händer om man bara har ett förnamn och ungefärlig ort på exempelvis ett...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Amha
·
Kropp & Själ min mamma blev sjuk i cancer för 1,5 år sedan. Hon gick bort för 2 dagar sedan. Det blev snabbt värre och hon blev sängliggandes de... 2
Svar
31
· Visningar
3 093
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ För att göra en lång historia kort: Jag har blivit utfryst på mitt jobb i flera år. Aktivt av 1 person och passivt av resten när denne...
Svar
4
· Visningar
927
Kropp & Själ Om lite mindre än en vecka är det dags att ta fram handduken och plocka syrener... Vi kommer ihåg Douglas Adams och Sir Terry Pratchett...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Vad äter ni för middag ni som jobbar "kontorstider". Jag ska börja på nytt jobb vilket kommer innebära längre dagar och kortare tid för... 2
Svar
25
· Visningar
1 928
Kropp & Själ På tisdag har jag en tid för klipp och färg hos min frisör och jag är sugen på något lite nytt. Jag kör balayage när jag är hos henne...
Svar
1
· Visningar
497
Kropp & Själ I alla år har jag haft problem med torra förhårdnader på fotsulorna, som måste filas o smörjas för att förebygga smärtsamma sprickor...
Svar
0
· Visningar
627
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Hej alla, Jag ska förhoppningsvis till Gbg i helgen och eftersom jag bor i en håla så känns det som om jag kommer kunna hitta en massa...
Svar
7
· Visningar
610
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Någon här som har erfarenhet av det? Som patient eller anhörig då. Vad finns det för för- och nackdelar? Vilka instanser deltog och...
Svar
7
· Visningar
1 340
Senast: trazel
·
Kropp & Själ Jaha, då har man hamnat där så många andra också hamnat. Jag har blivit sjukskriven på heltid i två veckor för utmattningssyndrom. Jag... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 714
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ ...eller "Invektiv vi glömt den dag de skulle behövts". Denna tråd skall ses som en lagerhylla man kan plocka invektiv från, de dagar...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Har de senaste dagarna haft rätt mycket huvudvärk och värk i ansiktet- tänk typ känslan av bihåleinflammation men jag har inte alls...
Svar
16
· Visningar
17 027
Kropp & Själ Länge sedan jag var aktiv på sidan. Tror att många av er kommer att ropa TROLL för detta som har skett kan inte och ska inte kunna...
Svar
11
· Visningar
1 503
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma