Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon här som går och intimvaxar sig på salong? Vad har ni för erfarenheter? För och nackdelar? Hur länge brukar det hålla innan det är...
Svar
1
· Visningar
570
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Snart kanske jag står utan häst. Jag kommer sakna det men samtidigt ska det bli skönt att lägga tusenlapparna på sparande istället...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Träningsvärk inom citationstecken, för jag tror inte att det är träningsvärk. Men det känns som en öm muskel. Jag får det lite då och...
Svar
6
· Visningar
1 354
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Det ska jag göra:-) Dock har jag i-landsproblemet att jag inte har valt vilket ännu. Har ni några trevliga tips? Jag tror att jag vill... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 160
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Efter att ha producerat två ungar har min kropp gått bananas. Den är allmänt rätt risig efter graviditeterna och dessutom en tråkig... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 975
Senast: TinyWiny
·
R
Kropp & Själ Jag är på jakt efter en aktivitet som kan utföras i grupp i Stockholm. Jag hade gärna sett att vi gjort exempelvis femkamp på Gröna Lund... 2
Svar
22
· Visningar
1 668
Senast: Thalia
·
F
Kropp & Själ Hur många timmar sömn får du? Varför är sömnproblem så vanliga och kan man lösa det utan mediciner? 2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 095
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Hej alla, Jag använder ansiktsprodukter från Maria Åkerberg och har gjort så sen förra sommaren. Men, för ett tag sen började ansiktet...
Svar
3
· Visningar
634
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Ungefär två gånger om året, typ en gång i halvåret, så blir jag hemskt yr i ca två dagar. Det är såpass att jag blir sängliggande. Är...
Svar
7
· Visningar
795
Senast: Retro
·
Kropp & Själ Dags för det anonyma kontot igen. Efter en långvarig torka har jag för en tid sedan träffat en man att sexa med. Vi bor inte nära...
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: Ponylove
·
Kropp & Själ Funderar på att operera min näsa. Har problem med att näsvingarna dras inåt mot näsväggen när jag andas genom näsan. Dvs jag i princip... 2
Svar
22
· Visningar
2 195
Senast: Tora
·
R
Kropp & Själ Är det någon här som har gått i EMDR-terapi? Eller arbetat med det? Jag tycker det låter som riktig humbug men när jag googlar verkar... 2
Svar
37
· Visningar
2 541
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag behöver hjälp. Mitt liv är ett ständigt pussel. Det är säkert fler som har det så men alla är vi olika och jag känner att det är på... 2
Svar
31
· Visningar
3 465
Senast: BusBarro
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 303
Senast: Ridinglady
·
A
Kropp & Själ Inte är jag väl ensam om att ha kalla fötter? Mina fötter har ju tidigare varit ett par rejäla sorgebarn, kalla och fuktiga samt kliande...
Svar
0
· Visningar
793
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Så blev det kallt ute. Igen. Och åter igen har jag torra händer! Vi snackar om så torra händer att det gör ont, och skrapar jag i något... 2
Svar
39
· Visningar
2 506
Senast: Bellatri
·
  • Låst
Kropp & Själ Gång på gång får jag höra hur fel det är att vara tjock. Att en dels skulle må bättre om en blev smal, men också att det är mycket... 44 45 46
Svar
914
· Visningar
46 978
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag funderar kring religionens särställning i samhället. Vi har ju tidigare här diskuterat barnmorskan som inte vill utföra aborter etc... 16 17 18
Svar
346
· Visningar
18 409
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här med vilken tid man tar Levaxin, hur funkar det för er andra som tar det? Jag konstaterade direkt att tidigaste tiden jag kliver... 2 3
Svar
51
· Visningar
13 752
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska förklara men det har just nu hänt ett litet drama på mitt jobb kärleks drama då detta är vad jag har hört än... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 535
Senast: annie_cool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka