Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har rökt i 15 år! :nailbiting: Vissa perioder mer och vissa mindre. Jag har på dessa år rökt upp ca 200.000kr. Det är 1/3 av vad... 2
Svar
35
· Visningar
2 747
Senast: ainasoja
·
Kropp & Själ Känner du igen dig i följande situation? Du ska gå och ta en fika med ett gäng kompisar och alla de andra röker utom du. När ni har... 12 13 14
Svar
269
· Visningar
14 916
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Två cancerbesked i familjen på tre veckor båda icke behandlingsbara dottern nyopererad och nu gammelhunden sjuk. Han har kräkts och bara...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Eftersom jag äter minimalt med animaliska produkter ("nästanvegetarian" till vardags och "sympativegan" när jag träffar särbon) brukar... 2
Svar
35
· Visningar
2 194
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska skriva men behöver lite tips och råd hur ska jag ska hjälpa min vän så här är då läget. Hon är 28 ¨år och två... 2
Svar
20
· Visningar
1 599
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Nu kommer ny tråd i annat ämne. Jag är sjukskriven för vad som står på intyget stress och ångest, bor tilsammans med sambo och 2 barn 11...
Svar
6
· Visningar
1 194
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Juli 2016 ramlade jag av hästen, bet hål i läppen och fick sy ett par stygn på akuten (syddes på insidan av läppen men hade bitit helt...
Svar
7
· Visningar
1 285
Senast: Thrillie
·
Kropp & Själ Jag var tvungen att ringa psykiatrisk jour häromdagen, och det slutade i en bilresa till St Görans psykakut. Det var helt enkelt ett... 2
Svar
22
· Visningar
1 885
Senast: hier
·
Kropp & Själ Jag har en dotter som är 10 och jag ser att hon börjar få lite pormaskar på näsan. Hur bör en person som inte använder smink ta hand om... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 605
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ (jättelång tråd) Min bror är ute på jävligt djupt vatten och just nu bryr jag mig ärligt talat inte så mycket om vilka beslut han tar... 2
Svar
21
· Visningar
2 598
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Har en tanke om träning, vart man än läser så står det att träning är bra för sömnen, men det står inget om hur man ska göra om man får...
Svar
17
· Visningar
937
Senast: Atiksa
·
Kropp & Själ Efter att ha hängt med små barn mer än vanligt senaste tiden har jag börjat fundera på när kommer de att börja minnas vad de är med om... 2
Svar
31
· Visningar
2 166
Kropp & Själ Kort bakgrund: jag mådde väldigt dåligt i tonåren vilket ledde till att jag var inaktiv, tröståt en massa o gick upp väldigt mycket i...
Svar
10
· Visningar
1 814
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det var längesen jag skrev här nu, och jag vet egentligen inte varför...men jag behöver någonstans att ventilera och jag glömmer aldrig... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 505
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ ...vad ville ni då bli när ni blev stora? Hur långt från er drömbild av vad ni skulle jobba med hamnade ni? Vågade ni statsa på... 8 9 10
Svar
188
· Visningar
10 151
Senast: Modest
·
Kropp & Själ www.facebook.com/photo.php?fbid=1010347545716723&set=a.176271445791008.46680.100002244620441&type=3 (Varför syns inte bilden...??? Den... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
13 528
Kropp & Själ Dom flesta trådar jag gjort handlar om mediciner eller liknande... Och det är inget undantag nu heller! Är det någon här som äter... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 147
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Hur kommer man över den? Å hur ska jag förmå mig att ringa dom? Har sen några dagar haft värk i munnen och har själv lyckats lokalisera... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 043
Senast: MM
·
Kropp & Själ Hej på er! Jag är helt novis på vad man passar i för snitt och typ av kläder som överviktig. Kan ni komma med lite tips åt mig? Jag... 2
Svar
24
· Visningar
6 143
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Vi bor i ett vanligt villakvarter med 2 barn. Allt är toppen förutom att en medelålders granne glor. Alltså på ett obehagligt sätt varje... 2 3
Svar
43
· Visningar
7 500

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka