Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nej, nu överdrev jag. Men jag känner mig ledsen idag och skulle behöva lite stöd. Jag har varit singel i 2,5 år efter uppbrottet med...
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ Utbruten från http://www.bukefalos.com/threads/jag-orkar-inte-leva-langre.1435860/ Siffrorna på hu många personer som tar livet av sog... 8 9 10
Svar
191
· Visningar
10 316
Kropp & Själ Mitt liv är en jävla soppa och jag orkar inte kämpa mer. Jag orkar inte. Jag vet inte vad jag ska ta mig till och ser inget ljus alls... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 186
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag behöver lite input från er som joggar. Jag har precis tagit tag i min löpträning igen efter att ha haft uppehåll sen i september...
Svar
9
· Visningar
725
Senast: Zinfernia
·
Kropp & Själ Jag kan inte vara ensam här inne om att att ha en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning. Hur får ni era liv att fungera? 12 13 14
Svar
266
· Visningar
16 846
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ Hej någon som vet hur man klarar att sluta med zolpidem? Jag har ätit denna tablett 10 mg varje dag i ca 3 veckor, först ca 2 veckor...
Svar
9
· Visningar
1 809
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ ... blir ert hår ett torrt fnöske varje gång ni använder sista-shampo? Jag använder mitt när jag varit hos frisören, hon har i en massa... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 562
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg! I morse kom jag på mig själv med en automatisk tanke som jag nog, vid närmare eftertanke, ofta använder mig...
Svar
16
· Visningar
1 622
Senast: farin
·
Kropp & Själ Jag är en superskeptiker och "tror" inte på mycket. Icke desto mindre - har man en plågsam sjukdom är det lätt att gripa efter... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 090
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ gårdagens I-landsproblem men ändå så viktigt! .... om det funnits internet typ 1910, på fröken Frimans tid. Vad finns det för strumpor...
Svar
1
· Visningar
371
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Ibland dyker det upp trådar här på Buke som handlar om att TS mår dåligt och inte orkar längre. Till dig som har startat en sådan tråd...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: Skorpion76
·
P
Kropp & Själ För att inte kontaminera nätdejttråden, väljer jag att göra en tråd där jag redovisar mina källor ang Herpes Genitalis. Angående... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 071
Senast: Modig_Korn
·
Kropp & Själ golit är en smula förundrad över de religiösa fanatikerna. De har en fantastisk plats som kallas paradiset, som de har en enkel icke... 2
Svar
26
· Visningar
1 308
Senast: Skorpion76
·
Kropp & Själ Dagens I-landsproblem men ändå så viktigt! Vad finns det för bh:ar som är bekväma, täcker bröstvårtorna och har lagom med vaddering så... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 644
Kropp & Själ Vad funkar mot hosta, som inte läkare behöver skriva ut? Jag har ju bara hostat i en vecka drygt så jag orkar inte lägga energi på att...
Svar
6
· Visningar
1 225
Senast: Enya
·
Kropp & Själ ...är så lättad, så nu sitter jag bara och gråter. Sambon har legat inne sen i slutet av mars, svårt sjuk, två omgångar till IVA, och nu... 2
Svar
28
· Visningar
2 450
Senast: Jossan_92
·
Kropp & Själ Jag har funderar på att sätta in en spiral när jag ska till gyn nästa vecka (ja, jag har fått recept). Men jag är jättejättejätterädd...
Svar
16
· Visningar
4 030
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ För ungefär en vecka sedan började jag få väldigt ont i magen, det var som en sträng rakt ner från solarplexus till naveln. Stenhård var...
Svar
3
· Visningar
571
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Jag inser att det här på Buke finns flera som kan massor om Grekland, som älskar Grekland och som säkert har tips och råd inför en resa... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 416
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Efter en lite väl hård sammanstötning med min hund så har jag fått ersätta en tand med ett implantat av märket Straumann. Tyvärr har det...
Svar
9
· Visningar
1 516
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V