Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Huset byggs förnärvarande om och det innebär att det inte finns någon ugn i huset :( Så jag undrar om det finns något altenativ man kan...
Svar
2
· Visningar
731
Hemmet Var kan jag hitta ett sådant? Begagnat går bra och inte för dyrt då det är troligt att det kan fara illa. ...besvärligt med extrahög...
Svar
1
· Visningar
2 042
Senast: ullo
·
Hemmet Det är svinkallt i min lägenhet och jag tror inte att elementen är på. Det är väl (antagligen) inte så kallt att det är olagligt eller...
Svar
8
· Visningar
2 145
Senast: ricca
·
Hemmet Jag älskar att ha middagar och att duka fint, brukar duka romantiskt med svart eller vitt porslin med något större underlägg under (i...
Svar
10
· Visningar
5 202
Hemmet Hoppas tråden ligger rätt :) Är nyfiken på att bygga nytt hus. Så jag hoppas helt enkelt att många här har byggt nytt och vill svara...
Svar
4
· Visningar
2 197
Senast: Farao
·
Hemmet Går det? Jag funderar på om man kan öppna tyget som sitter runt och såga av en 5-10 cm av själva stommen, plocka bort fjädrarna och...
Svar
0
· Visningar
4 577
Senast: Taefill
·
Hemmet Jag menar såna här lätta porösa skivor som funkar finfint att göra anslagstavlor av. Finns de hos "standard-byggvaruhus" typ Bauhaus...
Svar
3
· Visningar
2 252
Senast: Luff
·
Hemmet Som möblemanget är nu ser det ut såhär: Har en hel del möbler som jag inte tagit ner hit än. Bla den näst största Expedit hyllan...
Svar
6
· Visningar
2 752
Senast: Rie
·
Hemmet Nu är jag less på alla plastmojar i städskåpet som bara ramlar ner.... For till byggvaruhandeln men där hade de inga inredningar, då...
Svar
0
· Visningar
2 082
·
Hemmet Jag kan inte komma på en bra lösning av förvaring av min stora samling stickor och virknålar :confused: Någon som har en käck idé...
Svar
15
· Visningar
5 763
Senast: Cillaramsa
·
Hemmet Vad sägs om denna? (Som sommarstuga) http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=hemnet&ObjektGID=OBJ3190_1131324510
Svar
12
· Visningar
1 308
Senast: Gabbi
·
Hemmet Vad är bäst: Tradera, bord på loppis, Blocket, etc? Tänkte Tradera men är rädd för dyr frakt? Är allt från barnleksaker till...
Svar
2
· Visningar
609
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har tidigare sett tvättkassar som är typ fyrkantiga i plast som det står tex 40 grader, 60 grader mm på. Var hittar man dessa? Letar...
Svar
11
· Visningar
5 198
Hemmet Undrar om någon vet vad dessa tapeter heter (tillverkare och namnet på tapeten)? :) tack på förhand!
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Malin_L
·
Hemmet Har en guldfärgad hög lampfot/lampa som fått ett antal prickar på foten. Hur får jag bort dem/kan jag få bort dem utan att guldfärgen...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: tanten
·
Hemmet Jag funderar på att göra en egen servis. Finns ju bra instruktioner på Panduro t.ex för hur man gör med decoupage vilket jag är lite...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: MissFideli
·
M
Hemmet Något luktar i vårt hus. Vi har gjort om krypgrunden, bytt taket, men fortfarande sitter det stuglukt i våra kläder. Kan lukten sitta i...
Svar
6
· Visningar
6 986
·
Hemmet Vi har ett litet fönster ovanför diskbänken, och där skulle jag vilja hänga en lampa som lyser upp disken lite mer än bara en enkel...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: misan
·
Hemmet Jag anlitade en mäklare för att sälja mitt ena hus. Vi skrev kontrakt den 7 juli (tremånaders). En knapp vecka senare blev jag kontaktad...
Svar
2
· Visningar
1 229
Senast: gillaj
·
Hemmet Jag ska snart flytta och får då en egen liten Walk in closet! :D Nu är det ingen stor och lovely ala SATC men det är alltid något...
Svar
11
· Visningar
4 154
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka