Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter vi har dränerat hus och lagt nytt avlopp o sånt vilket har inneburit att vi inte längre har en växt i trädgården:( men nu börjar de bli...
Svar
4
· Visningar
1 280
Senast: EmelieR
·
Trädgård & Växter Jag har sått lite tomatfrön och det verkar som alla har tagit sig... :laugh: Nu är platorna ca en decimeter höga och har utvecklat...
Svar
11
· Visningar
1 111
Senast: mino
·
Hemmet Ska snart flytta hemifrån (igen) och är i stort behov utav köksknivar. Då jag inte har någon koll på vilka knivar som behövs så söker... 2
Svar
22
· Visningar
3 915
Senast: tomten
·
Trädgård & Växter Jag hoppas att det finns fler än jag som är faktaboksnördar... Det vore väldigt kul att veta vad ni tycker har gett mest. Så om ni...
Svar
13
· Visningar
3 754
Senast: Cattis_E
·
Fritid Har precis bakat våfflor på mix, som vanligt. Men det skulle vara kul att ha ett bra recept i stället och göra egna våfflor. Problemet...
Svar
15
· Visningar
5 406
Senast: Tajger
·
Hemmet Jag antar att finporslinet har dött ut nu. Eller? Under hela min uppväxt (sen 80-talist) har jag fått dras med födelsedagspresenter... 2 3
Svar
40
· Visningar
8 615
Senast: mino
·
Fritid Jag är intresserad av börja göra saker i lera, figurer och sånt! Dreja är också kul men får ta ett steg i taget. Jag vet dock inte...
Svar
4
· Visningar
5 811
Senast: Kibani
·
IT & mobiler Har laptop och scrollen på min dator hakar upp sig i ibland och slutar fungera. Sedan släpper det efter ett tag igen. Nån som har nån...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: meodeo
·
Trädgård & Växter Ska man beskära perenner om de är torra och ser rätt döda ut? Har bland annat stockrosor, solhatt, hortensia m.m. som inte ser så...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: MikaTela
·
Fritid får inte tag på kompisen som äger bilen, borde få veta detta i kväll så jag vet om ja ska boka en annan chafför, eller om kompisen kan...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: Tahari
·
IT & mobiler Vet inte om tråden ligger rätt. Flytta den gärna i så fall! Jag letar nytt objektiv till min Nikon D40x. Det är först och främst ett... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 115
Senast: Saeta
·
IT & mobiler :crazy: Insåg just att jag inte har någon CD-rom enhet som fungerar och jag har i princip alla mina bilder på CD-skivor. Kollade...
Svar
10
· Visningar
2 505
Senast: Vintertid
·
A
Hemmet Hej. Vi har tydligen fått en del skadedjur i vår hyresrätt. Det handlar om vägglöss och silverfiskar.:devil: Detta upptäcktes i helgen...
Svar
15
· Visningar
9 293
Senast: ackelpackel
·
Trädgård & Växter Vi har en liten damm med et6t djup på 3m. Det är frisk källvatten som kommer upp. Vi har dock fått rejält med alger i denna damm som...
Svar
1
· Visningar
1 183
Senast: Mynta2
·
Trädgård & Växter Hallå hallå! Häromdan satt jag och åt en clementin och fick en himla massa kärnor som jag nu är sugen att plantera, men jag vet inte...
Svar
12
· Visningar
17 741
Senast: jaca
·
Hemmet Jag har sex-sju knivar från denna serie och vill ha fler. Nu har ju duka gått under. Finns det nån annan som säljer dessa eller på nått...
Svar
3
· Visningar
5 895
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler nån som vet hur man gör det?? min ena tangent har lossnat :crazy: den sitter som fast i en metallbygel och vickar upp och ner. den...
Svar
4
· Visningar
10 982
Senast: Delailah
·
J
IT & mobiler Har precis köpt en ny D90, men jag lyckas inte ställa in ISOn med knappen och ratten!? Gör jag fel eller är det fel på kameran? Det...
Svar
5
· Visningar
2 523
Senast: Johlin
·
IT & mobiler Ja jag satt å snurrade ute på pixbox å då såg jag en användare som hade filmklipp i sitt album :) Blev dö glad när jag såg d :banana...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp. När jag satt och skrev på en sida här på nätet så blev allt helt plötsligt större...:confused: Texten och allt på...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka