Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
vi har dränerat hus och lagt nytt avlopp o sånt vilket har inneburit att vi inte längre har en växt i trädgården:( men nu börjar de bli...
Trädgård & Växter
Jag har sått lite tomatfrön och det verkar som alla har tagit sig... :laugh:
Nu är platorna ca en decimeter höga och har utvecklat...
Trädgård & Växter
Jag hoppas att det finns fler än jag som är faktaboksnördar... Det vore väldigt kul att veta vad ni tycker har gett mest. Så om ni...
Trädgård & Växter
Vi har en liten damm med et6t djup på 3m. Det är frisk källvatten som kommer upp.
Vi har dock fått rejält med alger i denna damm som...
Trädgård & Växter
Hallå hallå! Häromdan satt jag och åt en clementin och fick en himla massa kärnor som jag nu är sugen att plantera, men jag vet inte...
IT & mobiler
Nu behöver jag hjälp. När jag satt och skrev på en sida här på nätet så blev allt helt plötsligt större...:confused: Texten och allt på...