Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Min dator och jag har en dispyt, min dator är helt värdelös och den går bara sönder! (ändå är den ny, den har varit inne flertalet...
Svar
19
· Visningar
1 885
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Jag skulle försöka mig på att göra ett ç genom att trycka ctrl alt 1 2 3 men då hamnade hela datorskärmen upp-o-ner. Hur får jag...
Svar
5
· Visningar
7 001
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag blir GALEN! Lyckades på något sätt få SecurityTool och ett annat skitvirus. Datorn gick då inte att starta normalt utan endast i...
Svar
2
· Visningar
769
F
IT & mobiler Hej hej! Jag skulle behöva lite tips på vart man kan göra hemsidor lite enkelt och lätt! Jag och en kompis har tänkt göra en hemsida för...
Svar
17
· Visningar
1 584
Senast: Bylund
·
IT & mobiler Jag tror jag blir tokig - ibland känner man sig bara så dum! :crazy: Snälla bukefalister, kan ni hjälpa en korkad snurpe? Jag har ett...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: tomten
·
IT & mobiler Plötsligt fungerar inte skärmen på min bärbara dator. Det hörs att den startar som den ska, och jag vet ju när jag ska skriva lösenord...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: Madick
·
Fritid Funderar på att måla lite glada budskap med akrylfärg på stenar i olika storlekar och lägga ut lite överallt i staden - är det lagligt... 2
Svar
28
· Visningar
3 177
C
IT & mobiler Mitt Norton antivirus går ut om 15 dagar, så måste förnya det eller byta ut det. Fungerar gratis "antivirusskydd" lika bra? Och vilket...
Svar
18
· Visningar
2 022
·
IT & mobiler Måste ta tag i det hela nu och framkalla kort, vill helst göra det över internet. Vars har ni skickat efter ifrån? Tipsa om bra/billiga...
Svar
12
· Visningar
1 685
Senast: Marvin
·
Trädgård & Växter Ja, vad ska sås hemma i stugorna i år? Här har jag idag försått: paprika ampeltomat körsbärstomat På tur står gurka och sedan... 2
Svar
22
· Visningar
2 130
Senast: Boerperd
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 912
·
Hemmet Ja.. Jag vet inte var jag ska börja.. Förra året i december blev det, efter tre års bönande och tjat, klart med att min hyresvärd...
Svar
7
· Visningar
1 972
·
IT & mobiler Hej! Jag vet att det finns en hel del duktiga fotografer här och jag skulle behöva lite hjälp! Efter att ha köpt en digital...
Svar
19
· Visningar
3 004
Senast: Domenico
·
IT & mobiler varför fungerar inte min mus ? Pilen flyttar sig inte övht , och jag har bytt batteri i den och sladde är också ikopplad
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: Rhodugune
·
IT & mobiler Varje gång jag startar min dator kommer det upp att jag ska välja en eller flera webbläsare. Jag har givetvis redan en så varför? Jag...
Svar
15
· Visningar
1 140
·
M
IT & mobiler Kul att va ny på jobbet när alla är borta på utbildning.. Fick ett mail om att jag hittar infon jag behöver på K-servern.. Försökt komma...
Svar
3
· Visningar
1 109
Senast: Sjalen
·
Fritid det gavs ut av Arla 1998 och gick ut på att man fick ärva en gammal sliten gård som man skulle fixa till och få igång med odlingar och...
Svar
3
· Visningar
1 927
Senast: Lottch
·
IT & mobiler som kostar så lite som möjligt, och är så enkla som möjligt? Själv är bekant med de stora elefanterna, typ SAP, Agresso, osv... Men...
Svar
8
· Visningar
1 502
Senast: Kivina
·
Fritid Någon som är insatt? Det jag är ute efter är ett stort elpiano med bra ljud naturligtvis. Men jag vill även att det ska gå att koppla...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Poxz
·
Hemmet Det börjar bli vår och dags att plocka fram grillen. För tillfällt får min gamla skrangliga grill duga för de första vårgrillningarna...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Megs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka