Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
På roomservice tidigare i våras visade de hur de odlade i kapade oljefat som de hade målat. Jag tyckte det var sjukt snyggt och tänkte...
Trädgård & Växter
Om jag måste ta upp några lökar nu (påskliljor som blommat färdigt men det finns fortfarande grönt på dem) kan jag då sätta om dem...
IT & mobiler
Jag har en lista med en massa text, så det skulle vara bra om jag kunde få lite luft mellan raderna så att det är lättare att läsa. Går...
IT & mobiler
Min datorklocka har börjat ställa om sig på eget bevåg:crazy:. Varje gång jag startar den går klockan helt fel (t.ex i morse när klockan...
IT & mobiler
Nyligen har min dator börjat med konstigheter till och från. Ingen tangent går att använda mer än en gång ex vis dubbelteckning går inte...