Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Huset är ett dödsbo. Vi ska kolla på det troligtvis på visning på lördag och det är första huset vi kommer att kolla på så inget är ju...
Svar
15
· Visningar
13 584
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler ...eller vad de heter. Jag behöver ha ner flera sådana filer till datorn men fattar inte hur man gör :cry: (observera att det är helt...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: GotAsecret
·
IT & mobiler Hej! Vi har en digital filmkamera (Panasonic SDR-H40) och när man lägger upp filerna på datorn så blir de i .mod - format. När...
Svar
19
· Visningar
1 937
Senast: nmolsson35
·
Hemmet Jag är på jakt efter pilväggar till min balkong. Är det någon här som vet var man kan få tag på sådana?
Svar
3
· Visningar
2 464
Senast: aiquen
·
Trädgård & Växter På roomservice tidigare i våras visade de hur de odlade i kapade oljefat som de hade målat. Jag tyckte det var sjukt snyggt och tänkte...
Svar
4
· Visningar
4 457
Senast: MittNyaJag
·
Trädgård & Växter Om jag måste ta upp några lökar nu (påskliljor som blommat färdigt men det finns fortfarande grönt på dem) kan jag då sätta om dem...
Svar
1
· Visningar
1 193
Fritid Hur gör man enklast en fotostudio hemma? Jag funderade på typ vit kartong med slät yta. Men hur hittar man så pass stor kartong...
Svar
4
· Visningar
4 776
Senast: Saeta
·
IT & mobiler Jag har en lista med en massa text, så det skulle vara bra om jag kunde få lite luft mellan raderna så att det är lättare att läsa. Går...
Svar
9
· Visningar
1 484
·
IT & mobiler Har en digital kamera (canon) som spelar in filmer med mov. På de två andra datorerna i huset har vi bara behövt plugga in sladden och...
Svar
7
· Visningar
4 016
·
Hemmet Föräldrarna har börjat prata om att skaffa fototapet i ett av rummen (en vägg, resten ska vara vita). Typ skog med sol på. Kan man...
Svar
8
· Visningar
2 350
Fritid Och inte rollspel som i sängkammaren :D Pv började prata om ett "spel" han alltid spelade då han var yngre. Ett textrollspel på...
Svar
8
· Visningar
1 661
Senast: yew98fq
·
S
IT & mobiler Jag skulle behöva hjälp när det gälller Microsoft Office Word 2007. När jag ska använda det så kommer det upp en ruta där det står att...
Svar
12
· Visningar
2 173
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Vad ska man använda för att göra rent en kladdig dataskärm? Sambo envisas med att peka och hålla på, fullt med fingeravtryck..:cool:
Svar
10
· Visningar
1 738
Senast: timeoutofmind
·
IT & mobiler Går det? En kompis har köpt en filmkamera där filmerna spelas in på ett litet kasettband. Det finns också ett kort där stillbilder...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Min datorklocka har börjat ställa om sig på eget bevåg:crazy:. Varje gång jag startar den går klockan helt fel (t.ex i morse när klockan...
Svar
9
· Visningar
1 317
Senast: Skogstokig
·
IT & mobiler Nyligen har min dator börjat med konstigheter till och från. Ingen tangent går att använda mer än en gång ex vis dubbelteckning går inte...
Svar
1
· Visningar
1 107
Senast: Stalker
·
Hemmet Mamma och pappa gjorde om ena badrummet i huset (bostadsrätt) och anställde en som fixade det (han hade det som yrke mao) och de nya... 2
Svar
23
· Visningar
2 419
Senast: astronaut
·
Hemmet När ska jag lära mig att jag ALDRIG ska berätta hur nöjd jag är med något, eller hur bra det är, för då går det sönder...:crazy: Hur...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet Alla tror jag har någon dröm om vad de skulle vilja göra av/i sitt hem. Även sånt som är alldeles för dyrt eller arbetskrävande. Det... 2
Svar
23
· Visningar
1 903
Senast: Dasjenka
·
F
IT & mobiler Har precis skaffat en ny dator med Windows 7 o jag hittar inte Lägg till/ta bort program eller liknande.. :confused: Finns det?
Svar
3
· Visningar
7 982
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka