Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hej. Jag har fått ett problem nu på kvällen. Satt och surfade runt lite på FB när jag blev plötsigt blev "utkastad" :confused: och...
Svar
5
· Visningar
1 219
Senast: sandra87_
·
Fritid Finns det någon bra sida för att lägga pussel online? Jag har en gång i tiden haft Big Jig som jag tyckte var väldigt trevligt men jag...
Svar
4
· Visningar
4 865
Senast: Orzon
·
Hemmet Jag är lite bekväm av mig och vill gärna ha ytterhästkläderna inne. Jackor, skor, stövlar osv plus andra arbetskläder som både kan lukta... 2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: angelaL
·
Hemmet Vi har köpt en Wii till hela familjen. Det finns ju lite olika spel som passar olika personer i familjen. Hoppas att det motsvarar...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag tänkte köpa mig en digitalkamera har jag tänkt. Såg en annons där det står: Minnestyp (säljs separat) : SD, SDHC, MMC, MMCplus...
Svar
4
· Visningar
2 429
Senast: Rosett
·
Fritid Skrev ju för ett tag sedan om att jag ville göra söta hästar i cernitlera. Nu har jag hittat en bra "mall" och hästarna (har gjort två...
Svar
11
· Visningar
1 277
Trädgård & Växter Jag älskar julen, för då kan jag köpa hyacinter och de luktar ju så himla gott! Men vad finns det för andra blommor som man kan ha året...
Svar
8
· Visningar
2 552
Senast: Modig_Korn
·
Fritid Söta "vardagsklänningar". Jag har gett upp att hitta passande grejer jag har för konstiga mått så det är nog enklare att faktiskt sy...
Svar
5
· Visningar
2 044
Senast: Maran
·
Trädgård & Växter Har ni ställt ut något i trapp eller på tomten? In med bilder! Här kommer några från mig I trappen står en blomlåda med julstjärnor...
Svar
1
· Visningar
1 087
Senast: Popcorn
·
Fritid Sambon och jag och två kompisar till oss tänkte ge oss ut i pulka backen när snön kommer. Nu har jag sett något roligt som barnen i...
Svar
13
· Visningar
3 835
Senast: mimmipigg
·
Fritid Vad ska jag sätta för lampa i denna så att det ser ut som en stjärna utifrån. Tydligen så tar den svarta färgen en massa av ljuset...
Svar
9
· Visningar
2 530
Senast: noble art
·
IT & mobiler Minipcn åkte i golvet i veckan och skärmen gick åt helvete, garantin täcker inte. Datorn funkar felfritt med extern bildskärm men det är...
Svar
3
· Visningar
3 071
Senast: Haukur
·
S
IT & mobiler Jag har 3(!) operativsystem installerade i en bärbar dator med windows xp. Hur får jag bort dem?? Det går inte att formatera Dhårddisken...
Svar
9
· Visningar
3 475
Senast: Skogssvamp
·
IT & mobiler Har alltså Photoshop cs3 i min dator och mitt favoritverktyg är Patch Tool. MEN någon inställning är fel, så istället för att fungera...
Svar
2
· Visningar
1 240
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Spotify är offline trots flera omstarter. Internet för övrigt funkar som det ska. Vad gör jag? Jag vill ha min musik! :eek:
Svar
9
· Visningar
9 622
A
IT & mobiler Jag har letat efter Photoshop på nätet men vart ska man beställa det ifrån? Det finns ju massor utav "data"företag som verkar sälja, men...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: tomten
·
IT & mobiler Jag har i misstag dolt 2 av mina facebook-vänner. Jag ser alltså ingenting de gör. Hur får jag dem tillbaka som synliga?
Svar
1
· Visningar
5 580
Senast: meodeo
·
M
Hemmet Är på jakt efter fina kakburkar till min mamma i julklapp. Helst i plåt eller i gammeldags stil. Har sökt på nätet men hittar inte...
Svar
7
· Visningar
2 281
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Hej allihopa, har lovat en kompis att försöka få till någon fin ram på några bilder hon har tagit på sin pojk som hon därefter vill...
Svar
0
· Visningar
2 028
Senast: Zuzzi
·
Hemmet Vi har sånna där helt vanliga spegeldörrar (eller heter det något annat när det är som tre fyrkantiga insänkningar i dörren). Dessa är i...
Svar
8
· Visningar
2 897
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka