Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag har köpt en klänning/tunika i någon ullblandning som luktar kattkiss. :( Jag kände inget när jag provade den i affären (då hade jag...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: zbrka
·
IT & mobiler Jag vet att det redan finns trådar om detta ämne, men eftersom de skapades för så länge sedan så skapar jag en ny. Om jag har förstått...
Svar
11
· Visningar
3 596
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hej, Jag vill köpa några bilder från ett evenemang via Eq**pe. Bilderna finns att välja på i tre storlekar och därmed tre prisnivåer...
Svar
1
· Visningar
1 395
Senast: nidron
·
Fritid Min vuxna dotter satt vid min dator härom dagen. Lämnade efter sig några länkar och en av dem gick till ett sedan länge bortglömt... 2
Svar
24
· Visningar
3 860
Senast: skogsflicka
·
IT & mobiler Tänkte köpa en "leksakskamera" till min pojkvän i julklapp, han fotar mkt och det är bara som en kul grej. Han får en "riktig" julklapp...
Svar
10
· Visningar
1 755
Senast: Lily_Sthlm
·
Hemmet Vi ska ha julpyssel hemma hos syrran den fjärde advent. Alla ska ta med sig material och sen ska vi pyssla, mysa och äta god mat...
Svar
3
· Visningar
1 428
Senast: imrahil
·
IT & mobiler Jag köpte Melitta Anti Calc i pulverform för att avkalka min kaffebryggare av märket Melitta Café Fun men jag vet inte hur jag ska göra...
Svar
3
· Visningar
27 094
Senast: Enis
·
E
IT & mobiler Jag undrar om någon vet någon sida som liknar farmville där man har en gård och växter och sådant , någon som vet ;)
Svar
4
· Visningar
2 928
Senast: hoppande_fux
·
IT & mobiler Behöver få hjälp. Har gjort en tabell i ett HTML-dokument. Och i tabellcellen har jag infogat en massa text. Så långt allt ok. Men...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: Vitsippan
·
E
Fritid Vart hittar jag en snygg, stilren portfolio(mapp)? Inte på nätet, utan i någon butikskedja. Jag vill känna och klämma.:)
Svar
8
· Visningar
2 428
Senast: Everest
·
IT & mobiler Vet inte om det är rätt forum nu, men i alla fall, katten trampade omkring på tagentbordet och råkade komma åt något så hela den här...
Svar
15
· Visningar
2 086
Senast: Tajger
·
Hemmet Sitter en sådan i köket i min nya lägenhet. Massa meck med att få ner den & eftersom det endast är tillfälligt boende så vill jag inte...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Girasol
·
Hemmet Går ni igenom på en vinter? Kommer att köpa bulk m3, vi värmer huset nästan enbart med hjälp av att elda (dock ganska litet hus på...
Svar
19
· Visningar
6 252
Senast: Lazy Lady
·
Fritid Var och tittade på ett hus som föll oss i smaken. Men det är ett problem... Ca 40 m från huset så står det en mast. Jag vet ej vad...
Svar
12
· Visningar
8 009
Senast: tinissen
·
IT & mobiler Jag undrar om det är någon som är med i farm ville. Sök gärna hit då.
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Tjôta
·
Trädgård & Växter Ja, hur gör man? När jag köpte/fick mina fantastiska orkidéer förra året blommade de som galna hela vintern. Nu har de legat i dvala hur...
Svar
1
· Visningar
1 982
Senast: Minett
·
IT & mobiler NU ska jag snart till och baka ut pepparkakorna. Innan dess måste jag få höra vad ni säger om plåtarna på moderna spisar. Till...
Svar
9
· Visningar
1 357
Senast: CK
·
Fritid Om det nu heter spritpenna vet jag inte, men jag kan bara hitta dom i svart, röd, blå och grön. Vart kan man hitta vita? Vet att en i...
Svar
8
· Visningar
5 534
Senast: caballus
·
Fritid Ja, vilka förberdelser har ni gjort inför julen? Tänker främst i matväg nu! :) Själv har jag inhandlat skinkorna, trillat...
Svar
8
· Visningar
1 284
Senast: alazzi
·
Fritid Jag är så himla trött på att försöka strimla vitkål med osthyvel för att få den tillräckligt finstrimlad till sallad! Vi älskar...
Svar
4
· Visningar
8 741
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka