Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Skulle lämna över en julklapp igår, men pga väder och väglag blev det inte så. Nu kommer jag inte att kunna ge julklappen förrän EFTER...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: zbrka
·
Hemmet har bott innackorderad nu i ett halvår och tröttnat ganska rejält på det:eek:, så min fråga är om någon här inne på buke har tips för...
Svar
8
· Visningar
1 511
Senast: tomten
·
Fritid Ska baka någon slags pepparkaksbyggnad idag. Släng in bilder/recept på saker gjorda av pepparkaksdeg. Gärna även ritning. :) 2
Svar
22
· Visningar
3 820
Senast: A-K.Eng
·
IT & mobiler Jag lånar ibland min mammas äldre Bernina-maskin om jag behöver sy något. Har aldrig haft några problem. Men nu har det hänt något...
Svar
12
· Visningar
2 587
Senast: Generalen
·
Fritid Precis som rubriken lyder. Gör ni detta själv? Hur gör man och vad behöver man i material + redskap? Jag är mest sugen på en ganska... 2
Svar
28
· Visningar
15 951
Senast: Elektron
·
T
Fritid Hur många dagar kan man spara en lagad julskinka i kylskåpet utan att den blir äcklig?
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: mimmipigg
·
Fritid Ska på visning av 2 hus. Båda i samma områe och gata. Sätt er in i vår situation och hjälp oss! Vi har 1 son på 6 månader. Kommer... 2
Svar
34
· Visningar
2 684
Senast: MaRomer
·
Mat Hej! Vi ska som sagt ha julafton här hemma för första gången i år. det blir bara jag, sambon, min mamma och hans mamma. Eftersom vi... 2
Svar
21
· Visningar
14 667
Senast: tott
·
Hemmet Jag har putsat fönstrena, dammsugit som en tok, moppat överallt, bonat vardagsrumsgolvet, dammat, pyntat gran och katträd, tänt sista...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: millus
·
IT & mobiler Ja, enklare kan det väl frågan inte ställas. Finns det något sätt att se vilka jag ignorerat på Facebook? (inte blockerat alltså, utan...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Råkade smälta min pastaslev på plattan idag:o:angel: Hur 17 ska jag få rent den? Försökte med skrapan men den hjälpte inte ett dugg:crazy:
Svar
4
· Visningar
1 466
·
A
IT & mobiler Vilket objektiv ska jag ha om jag vill fota i ett ridhus? Vi har ett Tamron 55-200 4-5,6 som vi fick med kameran när vi köpte den...
Svar
13
· Visningar
1 424
·
IT & mobiler Jag vet inte vad jag ska kalla det, en kompis frågade om ett program man kan ladda ner som gör att man har ett djur som springer runt i...
Svar
9
· Visningar
1 494
Senast: nidron
·
IT & mobiler Eller närmare bestämt så här. Det kommer från vänstra sidan. Ingen nedsatt prestanda eller dylikt, men det STÖR. Den har gjort så...
Svar
10
· Visningar
3 100
Senast: Riley
·
S
Fritid jag vet inte riktigt om jag harr postat den hör på rätt ställe men jag hittade inget som verkade passa bättre.. jo det är så att jag...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: Ewa58
·
M
Fritid okej, snabbfråga nu. Är det okej att lämna in en smutsig bil på service?:angel: Nu menar jag att den är smutsig utvändigt, men dock ren...
Svar
11
· Visningar
8 719
Senast: lil-sis
·
Hemmet Jag fick en äldre taklampa av min mormor när hon sålde sitt hus i somras och nu funderar jag på om jag kan ha den som hallampa i min nya...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: aiquen
·
P
IT & mobiler Jag har en gratis sajt på webs.com. När jag arbetar i albumet med bilderna och skriver blir å, ä och ö ibland konstiga krumelurer. Se...
Svar
7
· Visningar
1 462
Senast: Elektron
·
Hemmet Vi håller på att planera lite smått för en budget-renovering av vårt tv-rum, vi kommer byta takskivor till panelskivor och lägga nytt...
Svar
7
· Visningar
1 439
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler Hur gör jag för att koppla ihop bärbar dator och hemmabiosysten? Vill kunna lyssna på t ex spotify-musik genom hemmabiosystemet så det...
Svar
4
· Visningar
1 148
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka