Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har en ganska ny Asus, fick den med Windows Vista installerat. Hatar Windows Vista och ska nu köpa Windows 7 istället. Frågan dök...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: tomten
·
IT & mobiler Två frågor som jag skulle uppskatta att få svar på. Om jag förstod det rätt när min bror fixade AVG anti virus till min dator var att...
Svar
8
· Visningar
1 195
Senast: meodeo
·
T
IT & mobiler Om det är någon erfaren fotograf som läser den här tråden skulle jag uppskatta hjälp väldigt mycket! =) Just nu har jag kompaktkameran...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: trummex
·
Hemmet Dags att införskaffa en ny matta till vardagsrummet, och dess färg ska även bli rummets accentfärg och vara på kuddar i soffan, nån...
Svar
16
· Visningar
1 406
Senast: Lazy Lady
·
IT & mobiler Jag har en MacBook med OS X och gjorde idag en uppdatering av Safari. Innan har Safari haft en av mig mycket uppskattad funktion...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: tomten
·
Hemmet Hamnade i en diskussion med min finska man om traditioner. I hans finska hem gjordes det aldrig pepparkakshus, men i mitt svenska hem...
Svar
2
· Visningar
1 645
Senast: Minett
·
Hemmet Varför måste degen vila minst ett dygn i kylskåp? Och varför måste degen vara i rumstemperatur minst en timme före baket? Misslyckas...
Svar
5
· Visningar
9 048
Senast: Minett
·
T
Fritid Jag menar inte lätt som i enkel att göra eller som inte sätter sig på låren utan mat som inte är så tung och hemskt mättande som julmat...
Svar
6
· Visningar
1 610
IT & mobiler Jag vill ha ett enkelt, gratis filmredigerings program. Jag ska bara sätta ihop massa små filmer till en enda. Så det ska inte vara så...
Svar
4
· Visningar
1 208
Senast: Vintertid
·
Fritid Har köpt en skinnjacka begagnat, den är jättesnygg och jag tycker verkligen om den men den är ganska blekt. Finns det något man kan göra...
Svar
2
· Visningar
4 020
Senast: 1887
·
IT & mobiler Hur fasen får man in ett filmklipp från yout**e på ens blogg??? Har en vanlig simpel blogg har inte gjort någon extra design eller så i...
Svar
10
· Visningar
1 290
Senast: MaRomer
·
Hemmet Ja, hur lägger ni upp det? Jag har problemet att jag jobbar och att den lediga tiden inte alltid räcker till. Lite tid finns ju givetvis...
Svar
12
· Visningar
3 748
Senast: Mammas
·
Hemmet Jag behöver er hjälp! I år kommer vi ha ett litet julfirande här hemma i vårt nya hus. Det 'r första gången vi har julen hemma hos...
Svar
3
· Visningar
1 817
Senast: Youmeoh
·
IT & mobiler Jag har precis skaffat fri surf på min mobil. Försöker ladda upp en bild och får varningen att jag befinner mig i ett roamingnät och att...
Svar
1
· Visningar
1 201
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Lysröret i badrummet tänds inte helt, så det blir lite mörkt där. Jag har aldrig behövt byta lysrör förut men vet att det finns nåt som...
Svar
9
· Visningar
32 818
Senast: Rosett
·
T
IT & mobiler Jag känner mig litegrann som Alice i underlandet, dvs helt vilse. Jag har inga fotograferingskunskaper överhuvudtaget men har nu blivit...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Fanzia
·
Hemmet Jag ligger redan sömnlös och oroar mig för julen. Vi ska ha gäster som stannar i flera dagar och det är mycket som ska ordnas innan. Nu...
Svar
5
· Visningar
2 541
Senast: imrahil
·
Fritid När jag fördriver tiden med Flash-spel, eller spel som körs i webbläsaren, dras jag till de där spelen där man får tänka till lite. Har...
Svar
8
· Visningar
1 579
Senast: mimmipigg
·
Fritid Vet inte riktigt vad jag ska göra, men i mina stall t-shirts sà sitter svettlukten kvar, jag kan ha pà mig t-shirten 3 -4 timmar och sen...
Svar
12
· Visningar
7 333
Senast: mimmipigg
·
Fritid Nån som gjort det godiset ? Gjorde ni det i långpanna eller vanlig plåt ? Hade nu baklåtspapper under eller inget ?
Svar
6
· Visningar
1 358
Senast: c0pyright
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka