Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler jag är total nybörjare på dreamweaver (men inte på photoshop, flash och indesign) och fattar verkligen nästan ingenting av dreamweaver...
Svar
10
· Visningar
2 398
Senast: Elektron
·
Hemmet Jag undrar hur ni andra föredrar det? Själv hemma föredrar jag alltid att ha toalocket nere. Känns inte så trevligt att stirra ner i... 2
Svar
33
· Visningar
5 541
Senast: SaraXX
·
IT & mobiler Är det bara en sladd som behövs för att kunna se datorn i tv:n? Tänkte isf köpa en sån sladd i julklapp till min pojkvän. Är inte...
Svar
6
· Visningar
1 476
Senast: tomten
·
W
IT & mobiler Jag har ärvt en laptop (med windows vista) av min pappa, men nu är datorn lösenordsskyddad och ingen vet vad han hade för lösenord. Går...
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: WSZ
·
Fritid vi är bortbjudna i helgen, tänkte ta med en flaska hemgjord glögg som present. är det någon här som har ett bra recept?
Svar
13
· Visningar
2 892
Senast: zbrka
·
IT & mobiler min gamla "bärbara" dator gick sönder igår :(. piggen i strömuttaget gick av och kommer enligt reparatör kosta mer än det smakar att...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: Tjôta
·
Fritid Jag vill göra små söta hästar av cernitlera, men saknar beskrivning! Någon som vet var man kan hitta det - helst på nätet? Jag har köpt...
Svar
5
· Visningar
1 775
V
Fritid Hej! Förra julen så hade jag bestämt mig för att köpa mig en nikon D80. Hade hittat ett perfekt paket som var mycket prisvärt. Paketet...
Svar
12
· Visningar
1 229
Senast: tomten
·
Fritid Hur går man tillväga för att bilda en vägförening?
Svar
6
· Visningar
2 611
Senast: vippan
·
Fritid En tråd för oss som gillar att lägga pärlplattor. Vill se bilder på era kreaktioner, så man kan få lite inspiration från olika håll...
Svar
13
· Visningar
15 774
Fritid Älskar att pyssla och har kommit på att servettdecoupage är min grej. Har kollat runt lite på nätet och sett att man kan göra detta på...
Svar
3
· Visningar
1 934
Senast: replica
·
Hemmet Japp, nu har vi flyttat ut till "idyllen" vi köpte i juli. Vissa motgångar har gett oss gråa hår, men nu är vi äntligen utflyttade. Av... 2
Svar
32
· Visningar
3 675
Senast: Zewz
·
Hemmet Håller på rustar mitt sovrum. Är bara väggarna kvar nu som ska fixas till men velar lite hur jag ska göra. Har en grå ganska stor...
Svar
8
· Visningar
1 890
Senast: Mirre
·
K
Trädgård & Växter Jag kollade nyss på halv åtta hos mig. Hon som hadde gäster hos sig idag hadde blommor i maten. Jag som ska bli kock vart väldigt...
Svar
8
· Visningar
4 465
Senast: Kiivinen
·
Hemmet Behöver tips och råd för att välja en sovrumslampa. Sovrummet går i ek, vitt och ljusblått och har en relativt modern känsla. Jag vill...
Svar
4
· Visningar
5 886
Senast: moiran
·
IT & mobiler Kan man ladda in ett videoklipp med ljud och sedan välja bort ljudet när det är uppladdat? Gäller YouTube.
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: Tjôta
·
Hemmet Har letat ett bra tag nu efter en skänk/köpmansdisk (samma sak?) med rundade hörn och hyllor på kortsidorna. Som denna (bild snodd från...
Svar
2
· Visningar
1 266
IT & mobiler Jag ska köpa en espresso maskin till min pv I julklapp. Har varit och tittat lite på ett par stycken och därefter åkte jag hem och...
Svar
18
· Visningar
1 429
Senast: Megs
·
IT & mobiler Hej buke! Är helt ny macanvändare och jag funderar på hur jag ska göra med iWork. Fick höra att man skulle få prova på i 30 dagar...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: Stereo
·
B
Fritid Hej! Jag ritar mkt med blyerts och hade velat ha en fixeringsspray, så det inte kladdar ut :) Jag har hittat denna på nätet...
Svar
2
· Visningar
4 373
Senast: urkella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka