Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har tänkt köpa mig ett nytt objektiv för att kunna ta lite bättre bilder inomhus på katter och hundar framförallt. Så det blir ju korta...
Svar
11
· Visningar
2 050
IT & mobiler Va fasen e d m pixbox nu då..... Har laddat in foto men dom visas ju INTE :mad: Någon mer än jag som har problem m att få upp...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Nenneh
·
IT & mobiler Jag har lyckats förstora texten på buke, det är alltså bara på buke och inte andra hemsidor. Det är all text (t.ex. Trådnamn,tidigare...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Cafer
·
Fritid Jag fick den här länken av en chattkompis. Coolt va? :laugh: A happy coincidence
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Nethril
·
Hemmet Okej, vi har en väldigt nedgången lägenhet som behöver en uppfräschning till ett väldigt lågt pris. Kan man täcka kakel på ett bra...
Svar
15
· Visningar
4 265
Senast: Waern
·
M
IT & mobiler Jag går en sommarkurs där jag ska göra ett css-dokument och sedan länka det på en hemsida jag gjort för att kunna ändra text och...
Svar
7
· Visningar
1 158
Senast: Lily_Sthlm
·
IT & mobiler försöker igen att lägga in en tråd om foto. jag skulle väldigt gärna vilja typ ladda upp min pappas foto och få se hur han ev skulle...
Svar
3
· Visningar
1 092
Senast: Lowley
·
Trädgård & Växter bild från google, men huur får man dom att bli så här "fluffiga" och fina? :D mina är lite spinkiga med lite blad hit och dit, men... 2
Svar
28
· Visningar
23 294
Senast: Irenes
·
Fritid Vi har en tvättmaskin hemma med ngra år på nacken och där tvätten börjar lukta lite halvskumt när man plockar ur den. Läste här på buke...
Svar
13
· Visningar
15 053
Fritid Någon här som pysslar med sådant?
Svar
1
· Visningar
844
Senast: Haukur
·
K
IT & mobiler Jag har köpt en sonyericsson w715 och det står att den ska kunna spela mp4 filer men när jag konverterat filen till mp4 så går den likt...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: knugen af kambodja
·
Hemmet Ja, det har jag här. Inget verkar gå att få igenom. Dom där vita plastkrokarna med stift ni vet? Stiften går in till hälften, sen viker...
Svar
3
· Visningar
7 301
Senast: MissFideli
·
X
Hemmet Jag hittade en superfin vas i en secondhandbutik här i stan och självklart fick vasen följa med hem. Trots att den är lite kantstött är...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: mammaBerg
·
IT & mobiler Nu är det såhär att jag tvättat för första gånget i mitt liv typ :p Körde 4 benskydd (till hästen alltså) i maskinen på 30 grader och...
Svar
13
· Visningar
1 490
Senast: Mynta2
·
Trädgård & Växter Jag har tröttnat på att klippa gräsmattan. Extra mycket har jag tröttnat på att köra slalom runt alla fina blommor jag vill ha kvar...
Svar
4
· Visningar
1 489
Senast: Bloody F Mary
·
Hemmet Nån som har nån erfarenhet av det? Vi har väldigt knepiga mått i vårt hus rent allmänt, alltså går IKEA-luckor och sånt färdigt bort och...
Svar
6
· Visningar
5 417
Senast: nickan1
·
M
IT & mobiler Jag har ett litet "problem", eller ja, lite irriterande är det iallafall. Min dators tangentbord gör gärna t ex två "b" där det bara ska...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: mesklover
·
Hemmet Vår diskmaskin, som har minst tio år på nacken, har börjat krångla. Ibland, men inte alltid, stannar den helt enkelt efter ca 2/3 av...
Svar
3
· Visningar
1 484
Senast: kopur
·
Trädgård & Växter Nu börjar jag bli less på det här, eller snarare börjar jag kanske inse att jag har dränkt dem? Satte blomsterkrasse frön för ca 3...
Svar
3
· Visningar
2 897
Senast: Prosit
·
Hemmet När kan man tapetsera en vägg som blivit målad två varv med vanlig matt väggfärg? Räcker det med att färgen får torka 1-2 dagar eller...
Svar
4
· Visningar
2 144
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår