Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Har tänkt köpa mig ett nytt objektiv för att kunna ta lite bättre bilder inomhus på katter och hundar framförallt. Så det blir ju korta...
Trädgård & Växter
bild från google, men huur får man dom att bli så här "fluffiga" och fina? :D
mina är lite spinkiga med lite blad hit och dit, men...
IT & mobiler
Jag har köpt en sonyericsson w715 och det står att den ska kunna spela mp4 filer men när jag konverterat filen till mp4 så går den likt...
Trädgård & Växter
Jag har tröttnat på att klippa gräsmattan. Extra mycket har jag tröttnat på att köra slalom runt alla fina blommor jag vill ha kvar...
IT & mobiler
Jag har ett litet "problem", eller ja, lite irriterande är det iallafall. Min dators tangentbord gör gärna t ex två "b" där det bara ska...
Trädgård & Växter
Nu börjar jag bli less på det här, eller snarare börjar jag kanske inse att jag har dränkt dem?
Satte blomsterkrasse frön för ca 3...
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...