Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Och jag som inte ens tycker om ordvitsar. :crazy: Det måste väl finnas i alla fall några här på Buke som syr? Kläder, kuddöverdrag... 2
Svar
22
· Visningar
3 840
Senast: Buttercup
·
I
IT & mobiler Var har ni era bloggar? Vilken är störst? Jag menar inte enskilda bloggar, utan vilket är det största och mest beprövade "redskapet" för...
Svar
14
· Visningar
4 844
Senast: ToyShot
·
Fritid Är inne på att köpa en systemkamera, är just nu mest inne på en Nikon D60 eller D80, ev 90. Hur mycket skiljer det? Och vad bör man...
Svar
19
· Visningar
1 438
Senast: Irenes
·
Trädgård & Växter Jag är fullkomligt nybörjare på det här med trädgård men eftersom jag förnärvarande inte har någon häst har trädgården istället fått...
Svar
12
· Visningar
1 426
Senast: cowgirl81
·
IT & mobiler GAH! Jag är så förbannat trött på mitt msn nu som aldrig vill fungera. Har Windows Vista på min nya laptop och kan nu inte logga in på...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: Tjôta
·
Hemmet Om någon sett min tråd på "andra djur" så vet ni kanske om att min väns hamster har fastnat o i värsta fall måste ena väggen rivas ut...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: astronaut
·
IT & mobiler :o Vi har en webcam som ser ut som denna (enda bilden som ser ut EXAKT som cammen) men det står ju inte vad den heter.. vi har inga...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Zizzy
·
IT & mobiler Hej! Jag har en dator som håller på att dö -alltså flyttar jag allt från den i förbyggande syfte - MEN som den datoranalfabet jag är...
Svar
2
· Visningar
4 617
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Får man ha samma hemsidenamn som ett utländskt företag redan har? Dvs de har toppennamnet.com, jag skulle vilja ha toppennamnet.se...
Svar
17
· Visningar
1 636
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jaha. Nu har min annars riktigt trevliga dator börjat bli riktigt långsam vid uppstarten. Vad kan jag göra för att hjälpa den? Jag har...
Svar
5
· Visningar
1 115
IT & mobiler Hallo! Jag har letat och letat och letat efter ett visst teckensnitt (font) som t.ex används på omslaget till Twilight-filmen och som...
Svar
6
· Visningar
1 638
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Min gamla bärbara börjar ge upp. Måste köpa ny. Jag reser mkt och behöver ha datorn med mig överallt, tar ofta med den till fik och...
Svar
7
· Visningar
8 836
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Våran 1½ år gamla Nikon D40 är så trött. Den har svårt att fokusera och den där lilla luckan man tittar i är trasig för där ser man bara...
Svar
15
· Visningar
2 327
Senast: jerseyko
·
E
IT & mobiler Hittade ingen liknande tråd!:bump: Har svårighet att hitta bra websida att ha mina bilder på.:confused: Man måste ju ha sina bilder...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: McMarco
·
IT & mobiler Jag tycker att det är kul att fota på hopp- och dressyrtävlingar, men jag har alltid haft svårt att få skarpa bilder och i rätt tidpunkt...
Svar
9
· Visningar
2 147
Senast: tomten
·
Trädgård & Växter Äntligen bor jag med stor trädgård, som är ganska tråkig dock.. Jag skulle så gärna vilja ha en liten damm! Kanske med fisk i? Och en...
Svar
18
· Visningar
10 226
Senast: Nethril
·
IT & mobiler Jag ska köpa en ny digitalkamera men vet inte vilken jag ska ha, jag blir alldeles yr i bollen av alla modeller och märken! :D Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 184
Senast: Luxi
·
Hemmet Lillmisen råkade kissa i ett täcke och det rann igenom ut på soffan. Tyget ska enbart kemtvättas..... Finns det nåt smart man kan göra...
Svar
6
· Visningar
2 503
Senast: jemaha
·
IT & mobiler Har köpt ny dator och tydligen så ska jag bränna en skiva själv att ha i framtiden när jag formaterar om. Men jag fattar inte vad jag...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: mag
·
Hemmet Jag hyr ju i andra hand och ägarna behöll förrådet vilket gör att jag nu måste förvara min "skit" i lägenheten. Och jag har färre möbler... 2
Svar
29
· Visningar
3 518
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka