Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Var har ni era bloggar? Vilken är störst? Jag menar inte enskilda bloggar, utan vilket är det största och mest beprövade "redskapet" för...
Trädgård & Växter
Jag är fullkomligt nybörjare på det här med trädgård men eftersom jag förnärvarande inte har någon häst har trädgården istället fått...
IT & mobiler
Våran 1½ år gamla Nikon D40 är så trött. Den har svårt att fokusera och den där lilla luckan man tittar i är trasig för där ser man bara...
IT & mobiler
Jag tycker att det är kul att fota på hopp- och dressyrtävlingar, men jag har alltid haft svårt att få skarpa bilder och i rätt tidpunkt...
Trädgård & Växter
Äntligen bor jag med stor trädgård, som är ganska tråkig dock..
Jag skulle så gärna vilja ha en liten damm! Kanske med fisk i?
Och en...
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför...