Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler hej har nu skapat en blogg på bloggproffs.se men fattar nada hur skriver man inlägg och hur kan man redigera sin sida med egna...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Bylund
·
IT & mobiler Häromdagen pajade datorn självklart. Det vart en massa streck över hela skärmen, försöker jag starta om så delas skärmen bara upp i små...
Svar
7
· Visningar
1 019
Senast: Congeria
·
  • Låst
Hemmet Hur mäts de? Jag mäter min till ca 31 utvändigt. Och 31 verkar många vara är detta då ett utvändigt eller invändigt mått?
Svar
4
· Visningar
5 026
Senast: FadeAway
·
Svar
3
· Visningar
928
Senast: tomten
·
Hemmet Alltså, jag måste bara få visa supermegafyndet jag gjort! Nästa vecka kommer de här snyggingarna hem till mig! :love: 60-tal... 2
Svar
34
· Visningar
2 933
Senast: November
·
E
IT & mobiler Vill ha hjälp att reda ut om detta är äkta eller bara nåt skit som fastnat och ska bort. Fick upp nån varning om att "du kan ha råkat...
Svar
2
· Visningar
1 299
Senast: Egonson
·
IT & mobiler I helgen ska jag fota hoppning för första gången. Är utomhus på gräsbana och det verkar bli molnigt. Har ni nått tips på inställningar...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Nu har jag klantat mig igen.. :cool: Igår försökte jag skapa lite ordning bland mapparna men lyckades istället radera en del viktiga...
Svar
2
· Visningar
1 841
Senast: miniea
·
Fritid har ni några tips på vad man kan ge i dop&bröllopsgåva? Har en silversmed i våran by som jag tänkte anlita.
Svar
2
· Visningar
742
Senast: snurran
·
IT & mobiler Om man vill ha en bärbar dator som mest ska användas till att surfa på Internet, i ungefär vilken prisklass ska man kolla då? :o Är...
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp igen... Jag blir tokig på att word automatiskt petar in en massa bindestreck överallt i texten, men hittar inte...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Min son spelade sitt barnspel som kastade ut honom och det innebar att bildskärmsupplösningen var bara 800 x 600. Nu har jag den på 1152...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: KisseNova
·
IT & mobiler Helt plötsligt har min dator börjat gå såååå segt och jag som vill att det ska "gå undan" håller på att bli knäpp :angel: Som ett...
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: FannyN
·
IT & mobiler Finns det nån som har några bra tips på hur man gör en egen hemsida? Finns det något som är lättare än andra? Tips och ideér mottages...
Svar
10
· Visningar
1 226
Senast: Unix
·
IT & mobiler Funderar på att göra en hemsida, med eget domännamn. Hittade den här länken i en annan tråd...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: nidron
·
IT & mobiler Vad ska man öppna dessa filer med? Har provat mediaplayer, VLC och Winamp men helt utan resultat...
Svar
2
· Visningar
1 522
Senast: Pancakes
·
Hemmet Mitt skrivbord är helt underbart, ett tungt gammalt mahognybord. Det har dock börjat bli lite till sig i åren och trots lacken som...
Svar
1
· Visningar
1 216
Senast: Mixoman
·
Hemmet Såhär är det.. Jag har en massa idéer om hur jag vill att det ska se ut i min lägenhet som jag flyttar in i den elfte!<3 Den är...
Svar
17
· Visningar
1 558
Senast: Jenka
·
Hemmet Tydligen ska det finnas sätt att byta stammar på flerfamiljshus utan att behöva riva ut badrummet, någon som vet något om det? Huset...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: lady_vip
·
Hemmet vi håller på att renovera, just nu är det köket som står på listan! Nu har vi kommit fram till listerna. Vi ska ha bröstpanel som är...
Svar
6
· Visningar
5 976
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Dressyrsnack nummer 18