Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag funderar på att köpa en ny liten kompaktkamera, jag har redan en systemkamera, men tycker att den är för stor för att ta med på...
Svar
12
· Visningar
948
Senast: Shando
·
IT & mobiler Vi har Vista på nya datorn och jag inser att den lever sitt eget liv... Det är hela tiden massa *varning varning* Ska du verkligen...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: Unix
·
IT & mobiler Hej! Undrar om någon vet vart man kan lägga upp större filmer, över 1 GB? Alternativt om det går att minska på storleken utan att...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Unix
·
IT & mobiler Har suttit och lagt in musik i mp3-spelaren hela kvällen nu. Datorn visar ett meddelande när det inte får plats mer, ca 130 filer (tror...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: meodeo
·
H
IT & mobiler jag har gjort en tabell i excel som ser ut typ såhär: Anna 48 Petra 174 Sara 49 Anna 83 Johanna 153 Sara 39 Anna 56 Och...
Svar
3
· Visningar
846
·
M
IT & mobiler Jag har gjort en jpg-fil med en kamera i min ritning i archicad, nu vill jag ha in jpg-filen på min layout (det som ska bli...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: myspropp
·
IT & mobiler Finns det nån vänlig själ därute som kan hjälpa mig tro. Jag har en tabell som jag gjort till Pivot. Helt suveränt! Men nu har jag lagt...
Svar
4
· Visningar
1 389
·
Fritid Vad tycker ni om denna kameran?? HUr är den jämfört med exempelvis Nikon D40 el D60? Positivt? Negativt?
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Jag har aldrig ägt en sådan, men funderar nu på att skaffa en. Eller det kanske inte ens heter videokamera numer..? Filmkamera? Det...
Svar
1
· Visningar
616
Senast: MittNyaJag
·
IT & mobiler Jag har en all in one som jag köpte för att skriva ut kort med, men den är verkligen skit så det har jag inte gjort. Nu funderar jag på...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: vindvissla
·
Hemmet Finns det ngt man kan köpa för att slippa spindlar och annan ohyra? Myrr finns ju för myror så då borde det väl finnas ngt motsvarande... 2 3
Svar
41
· Visningar
18 308
Senast: Draumsyn
·
Hemmet Håller på och rensar hemma och har stött på en liten servis, 6 kaffekoppar i glas med tillhörande fat, i olika färger. Under står det...
Svar
8
· Visningar
3 570
Senast: sockertuss
·
S
IT & mobiler I dag så fick jag ett meddelande från mitt virus program (norton antivirus) att prenumeration tar slut den 17/7 - 09 Jag blev lite...
Svar
14
· Visningar
1 298
Senast: Tjôta
·
S
IT & mobiler Testade att fota lite i RAW. Dålig idé har jag insett nu då jag inte kan öppna filerna! Har photoshop CS2 men där står det att det...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Jag har skrivit en text på microsoft - den går inte att ta bort, när jag öppnar ett nytt dokument för att skriva nytt finns den gamla...
Svar
3
· Visningar
797
·
IT & mobiler Okej, efter sex månader har jag äntligen hittat ett helt gratis program som konverterar videofiler, bland annat till .mov! Jag köpte min...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: Praefatio
·
M
IT & mobiler Hej Jag är inne på att köpa systemkamera (: Är det någon som har erfarenhet av Olympus E-420 Black ? Skriv isf! allt man kan tänka... 2
Svar
27
· Visningar
1 807
Senast: ssofiee
·
Trädgård & Växter Vi har fått schaktat bort matjord och anlagt en grus/flishage till hästarna. Nu ligger det en stor hög med matjord på tomten och tanken...
Svar
1
· Visningar
1 576
Senast: lady_vip
·
O
Fritid Sigma 28-105 mm 1:3.8-5.6 UC Canon Lens Ef 28-80 mm 1:3.5-5.6 Canon 80-200mm jag är nybörjare på detta och undrar om dessa...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Oasis
·
Hemmet Ja, är det någon som har en soffa från Tiwest? Är det ett seriöst företag, sköna soffor, bra service osv? Min sambo satt o kikade på...
Svar
4
· Visningar
3 549

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka