Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Jag behöver insynsskydd runt tomten, och det skulle vara trevligt om det var i form av en häck och inte ett plank, så det slipper se ut...
Svar
4
· Visningar
1 903
Senast: Sastra
·
IT & mobiler Ja hur gör man? Har provat gå in på arkivering och ändra elr vad det kallas... Alltså jag vill ändre lite med mina bilder, bildtexter...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Mammadutt
·
R
  • Låst
Fritid Spelar ni poker på nätet
Svar
9
· Visningar
928
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Har jag lagt tråden fel, så flytta den gärna.. det är så här, när jag tar bilder på mina hästar så blir deras ögon ofta vitablänk...
Svar
11
· Visningar
1 324
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Jag och sambon köpte nya mobiler igår, SE, w302. Men vi blir inte klok på telefonbokenboken!! Dels försvann organiseringen som...
Svar
6
· Visningar
1 237
Senast: MittNyaJag
·
IT & mobiler När jag använder foto från pixbox, kopierat adressen och använt sol&berg rutan för att få in fotot i inlägget, så blir det en väldigt...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: MissFideli
·
S
  • Låst
IT & mobiler Har nyligen tappat min hårdisk i golvet...kul...nej... det är en maxtor 500 GD extern hårddisk....Undrar hur stor chans är det att...
Svar
1
· Visningar
1 443
Senast: gern
·
IT & mobiler Ja jag är helt tappad inom det här så jag frågar här. Kan man spela The Sims och typ nyare spel på denna...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Illiana
·
J
IT & mobiler Min dator har hakat upp sig med att en ny maskinvara med namnet MTP device har hittats, men jag har inte kopplat in något nytt och jag...
Svar
4
· Visningar
1 591
Senast: Jooonii
·
Fritid Jag skulle vilja lära mig fotografera på riktigt, vad finns det för kurser och utbildningar? Finns det någon bra utbildning på distans...
Svar
9
· Visningar
1 156
·
IT & mobiler För att trimma datorn och undvika att hårddisken krashar etc? Era bästa tips? Jag kör med Vista Home Premium till min Compaq...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: LSD547
·
R
IT & mobiler Försöker ladda upp en film på youtube men det går sådär. Filmen laddar upp men sen stod det "processing (please wait) i nio timmar...
Svar
6
· Visningar
1 183
Senast: farmor
·
Hemmet Jag bor i ett gammalt hus med ett slitet trägolv i köket. Jag hade tänkt slipa detta, men en vän avrådde mig och sa att golvet blir...
Svar
14
· Visningar
6 092
Senast: Kakis
·
IT & mobiler vi behöver en ny dator tll våran kanslist..... och jag har nu planer på att ta å mig ett projekt "spra pengar till en ny dator" vi har...
Svar
5
· Visningar
788
Senast: Sharpless
·
Trädgård & Växter Fick av min pappa, rosor i kruka.. jag har fått sånt förut, men då har det ALLTID kommit bladlöss och dödat den och alla andra... 2
Svar
23
· Visningar
5 427
·
G
Trädgård & Växter Nu har jag tröttnat på att sitta som ett djur i en bur hela sommaren, jag bor på nedrebotten precis brevid dörren och alla som går förbi...
Svar
3
· Visningar
11 109
Senast: Prosit
·
Hemmet ja som rubriken säger: såhär såg min mans toa ut innan vi flyttade ihop :crazy: sen blev den: större?? ljusare:idea... 2
Svar
24
· Visningar
3 384
Senast: Dasjenka
·
M
Trädgård & Växter Ja här sitter man och funderar på vad det egentligen ska bli av med den stora trädgården på 4900 kvm. Just nu består hela baksidan av...
Svar
19
· Visningar
1 636
Senast: M-Meduza
·
IT & mobiler .... Vill inte spela upp något ljud!?! Ljudet fungerar för andra program funkar ljudet i. Ljud på internetsidor fungerar inte heller...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Merwen
·
IT & mobiler Fick ett nytt minneskort till telefonen idag. Det är ju alltså såhär "litet" (börjar bli luddigt nu känner jag) men fick med som en...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka