Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Behöver verkligen hjälp!
Har en MSI VR601 laptop med inbyggd cam,men den fungerar inte! kan inte ens hittas på datorn...Har googlat,och...
Trädgård & Växter
Jag tänkte köpa en högtryckstvätt.
Den skall användas till biltvättning, fasadtvätt (med lågt tryck), stenhällstvätt, tralltvätt osv...
IT & mobiler
När jag höll på med datorn idag (spelade lite) så blev helt plötsligt allt på skrivbordet större, även på internet. Hur får man tillbaka...
IT & mobiler
Vet någon hur man gör för att ta bort sin wall på facebook? Om man inte vill att den ska synas alls alltså. Är jag blind eller går det inte?
IT & mobiler
när man kikar på vitvaror står de ju vilken energiklass varan tillhör beroende på hur mkt den förbrukar..
energiklass: A+ förbrukar den...
IT & mobiler
Hjälp mig någon. Jag får hela tiden uppdatera sidorna. Det fryser vid förra surftillfället så att säga. Om jag tex går in på denna tråd...
Trädgård & Växter
Jag tönkte köpa en badtunna!:bump:
Men det är förvånandsvärt stora skillnader på de som finns på marknaden.
Det finns de som är helt...