Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Kanske bara jag som tycker att min tvättmaskin är världens tråkigaste och ger badrummet ett ännu värre intryck? Tänkte sy en egen...
Svar
3
· Visningar
2 947
Senast: soma
·
Fritid kanske på fel forum just nu, men då får ni flytta mig. Är ute efter lite galna och crasy ideér för exponeringar i butik.. har lite...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Jho
·
S
IT & mobiler Tänker fråga om hjälp först innan jag slänger datorn i golvet,trampar sönder den eller dränker den... Jag kommer inte ens fram till...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler Jag laddade hem den nya msn. och nu kommer jag inte in! är det fler som har problem med msn? Jag skriver in rätt lösen.. så väntar...
Svar
13
· Visningar
2 667
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Behöver verkligen hjälp! Har en MSI VR601 laptop med inbyggd cam,men den fungerar inte! kan inte ens hittas på datorn...Har googlat,och...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: snurran
·
Trädgård & Växter Jag tänkte köpa en högtryckstvätt. Den skall användas till biltvättning, fasadtvätt (med lågt tryck), stenhällstvätt, tralltvätt osv...
Svar
8
· Visningar
1 685
Senast: MaRomer
·
IT & mobiler Är på jakt efter en systemkamera, då jag inte riktigt tycker att min kompaktkamera håller måttet riktigt längre. Letar efter en... 2
Svar
23
· Visningar
2 070
Senast: jessivega
·
Hemmet I min hall har jag ljusgrå kakel med ljusgrå fog. När man skurar golvet blir det skitigare och skitigare i fogen för varje gång. Så nu...
Svar
9
· Visningar
22 190
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler När jag höll på med datorn idag (spelade lite) så blev helt plötsligt allt på skrivbordet större, även på internet. Hur får man tillbaka...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Min 3 år gamla diskmaskin (Bosch, enkel modell) har fått krupp. Först vägrade den tömma ut helt, nu vill den inte spola av disken...
Svar
6
· Visningar
7 292
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Om jag vill lägga in en film från youtube direkt i mitt inlägg på bloggen, hur gör jag då?
Svar
5
· Visningar
861
Senast: MinIan
·
Hemmet Hej! Jag har ett stort problem.. (i-lands förvisso, men ändå). I föreningen jag bor måste man ha ett tv-uttag i alla rum. Detta... 2
Svar
23
· Visningar
2 319
Hemmet Jag har lite frågor angående när man måste ha våtrumsskydd. Vad jag har förstått det som kan man ha toalett och handfat i ett rum utan...
Svar
9
· Visningar
10 938
Senast: NeverEver
·
R
IT & mobiler Vet någon hur man gör för att ta bort sin wall på facebook? Om man inte vill att den ska synas alls alltså. Är jag blind eller går det inte?
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Raderad medlem 6459
·
B
IT & mobiler har då gjort det, men visas ändå bara som offline ? hur kommer det sig ? :)
Svar
2
· Visningar
763
Senast: JuniNatt
·
IT & mobiler när man kikar på vitvaror står de ju vilken energiklass varan tillhör beroende på hur mkt den förbrukar.. energiklass: A+ förbrukar den...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: tinissen
·
Hemmet Jag ska ev fara över till London i höst och bli borta i minst 6 månader. Jag äger min lägenhet och vill hyra ut den så jag slipper... 2
Svar
23
· Visningar
2 936
Senast: susekl
·
IT & mobiler Hjälp mig någon. Jag får hela tiden uppdatera sidorna. Det fryser vid förra surftillfället så att säga. Om jag tex går in på denna tråd...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Luff
·
Trädgård & Växter Jag tönkte köpa en badtunna!:bump: Men det är förvånandsvärt stora skillnader på de som finns på marknaden. Det finns de som är helt... 2
Svar
26
· Visningar
11 417
Senast: DustyDancer
·
E
IT & mobiler Ser hela tiden folk på bdb som har fetstilad/kursiv text, större än vanligt och alla möjliga saker :p Så, kan någon vara snäll och...
Svar
14
· Visningar
4 485
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka