Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Om man har kopplat ett Hotmailkonto till Outlook, och sänder sina Hotmailbrev därifrån; kan man då ställa in att läskvitton ska sändas...
Svar
5
· Visningar
5 722
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Jag tänkte att jag skulle börja försöka mig på att måla i photoshop, men jag är totalt vilsen... Vilken version ska man ha? Eller finns...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Deimion
·
IT & mobiler I kväll så började det helt plötsligt gå så himla segt med bildvisningen på min dator, min hemsida har länkade bilder från photobucket...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: Saybia
·
IT & mobiler en tjej har skickat ett word dokument till mig som jag inte kan öppna eftersom jag har ett annat word, jag har laddat hem ngt som skulle...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: tomten
·
Hemmet Nu är jag och maken i stort sett klara med budgetrenoveringen av vårt kök. Ja, "budget" och "budget" - det blir ju rätt dyrt ändå, men...
Svar
14
· Visningar
6 138
Senast: tinissen
·
L
Hemmet Jag behöver ett enkelt tips på hur man kan få bort tjära från tyger.. Till exempel om en tjärburk har läckt ut lite i bilen, och nu...
Svar
4
· Visningar
1 583
·
Hemmet Ok, jag erkänner: Jag har INTE gjort rent diskmaskinen (mer än rensat filtret) och nu rinner inte vattnet ut som det ska. Vad ska...
Svar
8
· Visningar
14 134
·
G
IT & mobiler Jag har redigerat om filmer från min mobil från mp4 till alla möjliga filer som står ska fungera i windows movie maker! Men det fungerar...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Stalker
·
Hemmet Om ni fick inreda ett badrum på ca 20 kvadrat. Hur skulle ni göra då. jag har ett badrum i nya huset som ska inredas. Tänkte lägga...
Svar
14
· Visningar
1 259
Senast: cowgirl81
·
G
IT & mobiler Hej! Jag har ett arbete som man ska lämna in som PDF-fil men jag har ingen aning om hur man kan spara nått i pdf. Hur gör man? :confused:
Svar
4
· Visningar
5 004
Senast: ponny7
·
IT & mobiler Nu när jag äntligen fått in word i min dator så tycker jag att det vore vääldigt bra om mina scheman (från länk på skolans hemsida)...
Svar
5
· Visningar
854
Senast: snurran
·
IT & mobiler Undrar om det på något sätt går att få högre ljud? Jag har på högsta volym på datorn och högsta volym på windows media player...
Svar
2
· Visningar
5 035
Senast: meodeo
·
H
IT & mobiler Vad är ett rimligt pris för att överta en hemsideadress? Jag skall starta upp en privat hemsida, och har hittat ett namn jag gillar...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: DustyDancer
·
J
IT & mobiler På min bärbara dator så har det trådlösa nätet försvunnit, eller det ansluter men själva datorn nere i aktivitetsfältet är helt svart og...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: Tjôta
·
Hemmet Jag bor i en lägenhet och den senaste veckan har jag haft lite problem med golvbrunnen i min dusch. Det är helt enkelt så att den torkar...
Svar
4
· Visningar
14 158
Senast: aiquen
·
IT & mobiler okey, jag blir galen. mitt tangentbord ballade ur ett tag (men fungerar nu normalt igen) och till följd av det uppstog det här - efter...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: Netted
·
Fritid jag har fått silverbestick av min mormor.. och dom är inte direkt glansiga. hon sa åt mig att jag får väl putsa upp dom. men jag vill...
Svar
8
· Visningar
2 254
Senast: MittNyaJag
·
IT & mobiler Hoppas att någon kan svara på lite frågor angående ens bilder och vad som är rätt. Om tre av mina bilder används på en mässa utan min... 2
Svar
20
· Visningar
1 838
Senast: moiran
·
Hemmet Det här med möbler... är ganska dyrt, har jag insett. Hur gör ni? Vad behöver man? Vilka ska man prioritera? Vad kan man köpa...
Svar
16
· Visningar
1 607
Senast: Skumbananen
·
IT & mobiler Ok man kan köpa en skivspelare med USB utgång och lägga över sina vinyler, men jag har inte lust att lägga pengar på en pryl jag sen...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka