Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag tänkte att jag skulle börja försöka mig på att måla i photoshop, men jag är totalt vilsen... Vilken version ska man ha? Eller finns...
IT & mobiler
en tjej har skickat ett word dokument till mig som jag inte kan öppna eftersom jag har ett annat word, jag har laddat hem ngt som skulle...
IT & mobiler
Jag har redigerat om filmer från min mobil från mp4 till alla möjliga filer som står ska fungera i windows movie maker! Men det fungerar...
IT & mobiler
På min bärbara dator så har det trådlösa nätet försvunnit, eller det ansluter men själva datorn nere i aktivitetsfältet är helt svart og...
Hästmänniskan Nyfiken vad är en bra buffert? För det kan jag också förstå, om man väljer att ha tex 80 - 100 k i buffert istället och är okej med att...