Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vårt sovrumsgolv är ett parkettgolv. Tyvärr har gamla fuktskador gjort det väldans fult. Fuktskadorna är vidgjorda sedan tidigare så det...
Svar
14
· Visningar
2 020
Senast: Brandgul
·
B
IT & mobiler Vad är felet? Jag måste klicka på citat-svar om jag ska svara och jag måste skriva smileysarna "för hand", kan ej bara klicka på dom på...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: nidron
·
IT & mobiler Vi har precis varit tvungna att investera i en ny tvättmaskin, vilken uppfyller alla krav på låg energiförbrukning. Dessutom har den ett...
Svar
4
· Visningar
2 148
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler jag har 5 småsnuttar film (löshopnning) som jag ska lägga ut på en viss filmsajt, men hur gör jag för att få dem till en slinga...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler .... som man har liggandes. Ofta med en DVD i som på en vanlig stående hårddisk... Skulle vilja ha en sån istället för den stora klumpen.
Svar
17
· Visningar
1 424
Senast: lizan
·
Svar
6
· Visningar
18 762
Senast: horselove
·
M
IT & mobiler Jahaja, jag ska som så många andra köpa systemkamera utan att vara så speciellt kunnig... ;) Funderar då på några olika kameror (de...
Svar
15
· Visningar
1 715
Senast: Red_Chili
·
V
IT & mobiler kära bukare hjälp mig lite nu vår dator är seg som sirap jag har prövt att rensa det mesta men det händer inget några handfasta...
Svar
8
· Visningar
1 445
Senast: Snubbelfot
·
F
IT & mobiler Förra veckan fick jag hjälp att omformatera hårddisken, eftersom datorn var sprängfylld med skit och därmed helknäpp. Fick tillbaka en...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: suisyola
·
Hemmet Jag (eller vi snarare) är på jakt efter en rolig taklampa till Isaks rum. Han är 10 månader nu. Så vad har era barn för lampor...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: NeverEver
·
IT & mobiler Vad ska man tåla? Har ComHem sen drygt 3 år tillbaka och har alltid varit nöjd. Väldigt lite krångel och en stadig uppkoppling. Nu...
Svar
11
· Visningar
977
Senast: MissFideli
·
Fritid Jag använde våran torktumlare i förrgår, funkade hur bra som helst. Så skulle jag starta den igår, då låter den illa och de låter som...
Svar
7
· Visningar
7 737
Senast: jerseyko
·
B
IT & mobiler Jag har ett hästspel på min data (My pony stables 2), som går relativt snabbt för det mesta. Men så fort jag ska "rida ut" eller...
Svar
8
· Visningar
1 279
Senast: Dressyr_Asinus
·
IT & mobiler Jag har ett bredband och ska ha 24MBIT/s Nu gjorde jag en mätning via internet o fick svaret: Skickat: 0,94Mbit/s Ta emot: 17,57...
Svar
6
· Visningar
990
Hemmet Hur har ni löst det? Vi måste ha något bättre än vi har nu, allt i en enda hög på hatthyllan:crazy: 2
Svar
27
· Visningar
11 329
Senast: taccotad
·
IT & mobiler Halloj :D Ja, nu söker jag någon som är bra på att redigera och fixa till bilder i ex. photoshop. Fanns en sånhär tråd förut men jag... 2
Svar
22
· Visningar
5 027
Senast: MinIan
·
Trädgård & Växter Jag har ingen tradgard da jag bor pa gard men dock en liten "remsa" att planetera i pa framsidan av huset pa var sida av ytterdorren...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: EmelieR
·
Fritid Ngn som har tips... Gärna gamla klasiker också!
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: Diplomaten
·
T
IT & mobiler Funderar på om jag ska köpa ett ljusstarkt objektiv till min D60, hittat en här: http://www.dustinhome.se/pd_5010046445.aspx verkar... 2
Svar
21
· Visningar
2 614
Senast: via
·
Hemmet Är det någon här som har erfarenhet av värmeväxlare i avloppsledningarna i ett vanligt enfamiljshus? Kan ni berätta lite om vad det...
Svar
6
· Visningar
2 642
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II