Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hej, jag vill ha en hemsida som inte slutar (som min nuvarande) på webs.com (sofiefrosth.webs.com) eller liknande. Kan man ha en...
Svar
12
· Visningar
1 122
Senast: Feua
·
IT & mobiler Vad ska jag ha för slags sladd om jag vill titta på filmer via datorn - på min plasma-tv? Den har alltså datoringång. Vad heter det jag...
Svar
19
· Visningar
1 892
Senast: honung
·
Trädgård & Växter Alla kaktusar jag har/haft håller sig fina ett tag, sedan börjar dom att skrumpna ihop, bli mindre och mindre. Jag har alltid blivit...
Svar
10
· Visningar
17 263
Senast: Congeria
·
Hemmet Ett lite tips som är jättemysigt! Om inte alla redan har så :D Ni som har badrum med bara dusch, när ni har främmande, ställ en liten...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: mirrorgirl
·
L
IT & mobiler Hej allihopa! Har en liten (dum) fråga! Tänkte bränna några musik-cd:n att spela i bilen. Vilken sorts skiva (cd-r, cd+rw, dvd+r o...
Svar
3
· Visningar
2 198
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jag behöver ett lättanvänt program som jag kan klippa .avi filmer med. Jag vill ha ut en bit ur en film, spara den biten, och sedan...
Svar
2
· Visningar
756
L
IT & mobiler Någon som förstår sig på hur man laddar in bilder här på bukefalos?:confused:
Svar
1
· Visningar
634
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag måste snart köpa en ny skärm till datorn för det går inte alls att jobba med bilder och jobba i bildbehandlingsprogram med den skärm...
Svar
5
· Visningar
2 794
Senast: Baka_kun
·
O
IT & mobiler Undrar om jag kan installera Office 2003 om jag har XP på datorn, eller måste jag välja Office av nyare utgåva? Tekniken går fortare...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Är väldigt bra att kunna göra ibland. Men inget händer när kan trycker på knappen. Just prt sc delar knapp med insert, och jag har...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Ava22
·
Trädgård & Växter Jag har fått en känsla av att min Palm inte mår bra. den har på väldig kort tid tappat väldigt många blad. och dom nya bladen som... 2
Svar
27
· Visningar
21 774
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Jag blir tokig snart på detta problem. Ända sedan jag köpte datorn i oktober kan man inte se de filer i papperskorgen som man flyttat...
Svar
7
· Visningar
2 136
Senast: DustyDancer
·
Fritid Lägger tråden här, tror att ni Seniorer har sörre koll på det här... Nu är min ugn skitig, och då använder jag små ord för att...
Svar
12
· Visningar
9 937
Senast: Nera
·
Hemmet Håller på att måla vårt mat-möblemang. Använder mig av vit lack-färg, vattenbaserad, halvblank. Problemet är att jag tycker att ytan är...
Svar
8
· Visningar
1 432
Senast: Armani__
·
Hemmet Vart finner man fina knoppar till skåpluckor och byrålådor? Indiska har jag redan under bevakning, men finns det på fler ställen?
Svar
2
· Visningar
1 272
Senast: Houdinie
·
IT & mobiler Hur mycket i böter är det/kommer det bli- för att ha laddat ned film? Det var någon som skrev någonstans att det handlade om...
Svar
6
· Visningar
7 514
Senast: moiran
·
I
IT & mobiler Ja, hur gör man det? Behöver man några skivor osv? Har aldrig gjort nått sånt här förut men skulle verkligen behöva det, min dator har...
Svar
2
· Visningar
1 525
Senast: Congeria
·
IT & mobiler Jag har beslutsångest. I nuläget sitter jag med en D80 som jag gillar mycket, förutom att jag skulle vilja ha fler AF-punkter och...
Svar
13
· Visningar
1 330
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Hej - forst och framst forlat avsaknaden av prickar over bokstaverna, sitter vid sambons dator just pga detta lilla problem... Jag...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: LadyFrost
·
S
Hemmet Vi bor i en 40-talslägenhet och man kan väl säga att det som de tidigare ägarna gjort inte är det proffsigaste! Nu håller vi på att...
Svar
18
· Visningar
8 240
Senast: Skumbananen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vilken färg?

Hund, Katt, Andra Djur