Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Skulle byta från telia till telenor av praktiska själ. Jag var inte bunden hos nåt hos tela. Verkar nu som om telen var...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: tinafinis
·
IT & mobiler Om det finns typ programvara att ladda ner för 3 Skypephone för att ex kunna föra över bilder från mobil till dator? Tror inte jag har...
Svar
1
· Visningar
562
Senast: Mandh
·
M
IT & mobiler Jag kan inte öppna pdf-filer på min dator, så jag antar att jag saknar något program... Men jag har ingen aning om vilket. Så, vad ska...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Miiraa_91
·
Hemmet Vad brukar "normal" inomhustemperatur ligga på? Finns det några normer? Hur varmt eller kallt har ni i era hus och lägenheter... 2
Svar
32
· Visningar
15 217
Hemmet Jag har äntligen lyckats få upp min gardinstång i köket sedan målarna var här och målade om. Jag hängde upp gardiner jag köpt nyligen...
Svar
10
· Visningar
2 124
Senast: Nemo
·
IT & mobiler tog några videosnuttar idag med kameran, då jag satte in dem på datorn så kunde man inte se dem för de var i fel format.. nåå har två...
Svar
7
· Visningar
1 116
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Jag håller på att bli vansinnig på vårt "jättefina" rosa kakel som vi har ovanför diskbänken. Vill ha bort det N.U! Men vi har rätt...
Svar
17
· Visningar
7 567
Senast: Brandgul
·
Hemmet Jag måste köpa en ny spis... Blir tokig på den gamla skitiga, långsamma ugn jag har.:mad: Vad ska man tänka på? Varmluft? Stor ugn...
Svar
9
· Visningar
1 276
Senast: Snuffsan
·
Hemmet Köpte en billig mätare på "gubbdagis" som visar sig funka sådär. Den ska egentligen visa luftfuktigheten utomhus såg jag när jag kom...
Svar
15
· Visningar
19 298
Senast: Brandgul
·
IT & mobiler Mitt antivirusprogram har hittat två virusfiler i min dator och när programmet skulle rensa bort dem fick jag bara svaret att det...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: ameo
·
IT & mobiler Varför anses drop down menyer och frames vara så "ute"? Jag gör en hemsida åt några kompisar (www.sleddogs.nu) och har som ni kan se...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Hej! Jag har precis börjat jobba lite i PS Elements 4.0 men nu har jag fått lite problem. När jag för några dagar sedan försökte...
Svar
4
· Visningar
686
Senast: CoNo
·
IT & mobiler Jag tog bilder. Jag stängde av kameran. Jag tog ut minneskortet. Jag satte in minnerkortet i min minneskortläsare. Jag kopierade...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: malumbub
·
Hemmet Jag ska köpa en ny säng hem till mig, eftersom en enkelsäng på 80 cm bredd är lite smalt för två människor, två hundar och tre katter...
Svar
15
· Visningar
4 426
Senast: ullo
·
S
Hemmet Efter ca 1 års jobb och längtan kan vi nu möblera övervåningen! Alla väggar och tak är nygipsade, taken målade, det är färdigtapetserat...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: soma
·
D
Fritid Jag tänkte sätta upp en hylla i köket, men det är rätt envisa betongväggar, som varken går att spika i eller skruva in något i för hand... 2
Svar
25
· Visningar
2 985
Senast: ainasoja
·
Trädgård & Växter Min tråkiga föreläsare på skolan glappade att han hade ett valnötsträd i sin trädgård. Med en trädgårdsintresserad mamma tänkte jag att...
Svar
8
· Visningar
10 664
Senast: stamp
·
IT & mobiler Hur kan jag se hur mycket (GiB) jag laddat ner det senaste dygnet? Jag har en begränsning på 15 GiB per dygn, och vill gärna veta om jag...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Baka_kun
·
C
IT & mobiler Jag har en domän till salu, potensiell köpare vill veta om det varit och är bra statistik, besökarantal på domänen. Vad svarar jag...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: C_L
·
Trädgård & Växter Jag hade en jättefin som klarat 3 ensamma veckor i Innsbruck men som tyvärr inte klarade hemresa i bil lika bra.... Alla blommor utom...
Svar
4
· Visningar
2 724
Senast: poli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31