Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler moderatorn får flytta om inlägget ligger fel.. det har blivit nå fel med datorn så allt är borta, alla filmer, bilder osv.. i... 2
Svar
20
· Visningar
1 470
Senast: sara_90
·
V
IT & mobiler Läst många systemkamera-trådar här och på andra sidor, och kikar ständigt runt på priser på kameror och tillbehör. Har dock inte fått... 2
Svar
39
· Visningar
2 949
Senast: Vajja
·
C
IT & mobiler ska lyssna på en ljudbok men störs av att nya kapitlet börjar innan andra slutat. hur ändrar man detta?
Svar
5
· Visningar
898
Senast: cämela
·
Hemmet Ja. Det har vi testat och det var ett hundgöra utan dess like. Nu skall vi fortsätta att rusta ett rum till och även där är det ett...
Svar
3
· Visningar
2 050
Senast: Cillaramsa
·
Hemmet Hur är kvalitén på Ellos sängkläder? Tänkte nämligen köpa ett sött sängset som skulle passa finfint i vårt sovrum, men så är det ju...
Svar
14
· Visningar
6 150
Senast: Laizita
·
Trädgård & Växter Nu är väl ändå våren här om en stund..? Eller hur? :crazy: Vi har begåvats med en riktigt stor, inglasad balkong. Självklart med...
Svar
5
· Visningar
1 866
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter Köpte mig en påse med majsfrön (om man nu kan kalla så stora för frön) igår. När jag läste på baksidan så insåg jag att jag måste ha...
Svar
10
· Visningar
6 338
Hemmet Min sambo köpte för nästan 3 år sen en 140 cm säng på Ikea. Den har har vi båda sovit i sedan dess, med undantag för 6 månader. Sängen...
Svar
18
· Visningar
30 675
Senast: Soranto
·
  • Låst
IT & mobiler Ja jag som icke datakunnig skulle behöva lite hjälp med denna bild som vart bra förutom att den vart väldigt mörk=( Skulle en vänlig...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: gern
·
  • Låst
Fritid Jag stickar en mössa för första gången och vet inte hur jag ska börja smalna av den. Jag har stickat resårstickning och sen rätstickning...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: A-K.Eng
·
IT & mobiler Datorn krashade förra veckan och har nyss installerat om allt på den. Nu fungerar inte ljudet över huvud taget. Gå in vid...
Svar
13
· Visningar
4 023
Senast: Wingates
·
A
IT & mobiler Går det? Man kan ju ta bort kontakter från kontaktlistan på mailen, och ta bort dem från listan på msn. men de finns ju fortfarande kvar...
Svar
1
· Visningar
2 184
Senast: Tjôta
·
D
IT & mobiler Är det någon annan som haft problem med det? Sedan jag uppdaterade till senaste versionen (8.1) så uppdateras inte nytt mail funktionen...
Svar
1
· Visningar
778
·
Fritid Eller vad det heter, typ Super Mario Bros, Rainbow Island osv. Verkar vara helt omöjligt att få tag på till PC numera. Nån som har...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Haukur
·
Hemmet Hur funkar det för er? Täcker de tillräckligt bra? Funderar på att byta ut våra träpersienner till rullgardiner istället. Detta handlar...
Svar
14
· Visningar
6 234
Senast: cherie
·
Fritid Nån som vet vart man kan köpa en värmeljushållare(spiralen med 7 ljus) som Hayah har hemma hos sig? :D Såååå nice hållare nämligen. :)...
Svar
7
· Visningar
1 343
·
S
IT & mobiler Alltså jag har funderat lite på att bli medlem på pixbox. så alla pixboxmedlemmar: vad är bäst med PB? vad är sämst med PB? är det lätt...
Svar
16
· Visningar
1 400
·
  • Låst
IT & mobiler Precis som rubriken lyder undrar jag om det finns nåt bra sätt att rengöra tangentbordet??? Ett glas med flytande vätska åkte över...
Svar
1
· Visningar
736
·
IT & mobiler Har suttit i flera timmar och fördjupat mig i systemkamerornas värld. Men...jag tror jag måste ha lite hjälp för jag kan inte bestämma...
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Råkade dra ur batteriet när datorn var igång. Satte tillbaka batteriet direkt, men nu startar inte datorn. Någon fläkt startar och...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka