Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Det finns en sånhär tråd som heter bilder från systemkameror om jag inte har fel, där ts vill ha hjälp med att välja systemkamera och...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: eldione
·
IT & mobiler Finns det? Behöver se hur många tecken jag har i min bok:) är ändå 14 sidor så orkar inte räkna :p
Svar
1
· Visningar
817
Senast: poli
·
IT & mobiler Jag har funderat.. kameroerna är ju väldigt lika, 450D är ju nyare. men skulle ett batterigrepp avsett för en 450D passa till en 400D...
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Irenes
·
Hemmet Jag har 3 måttbeställda spegeldörrar på 2:a våningen som jag ska måla. Jättefina från ett allmogesnickeri och de matchar dörrarna till...
Svar
4
· Visningar
4 994
Senast: Buttercup
·
Trädgård & Växter Finns det några äkta eller wannabe-trädgårdsarkitekter här? Vill ni ge er på vår gulliga tomt? Terrassen är arkitektens påhitt och...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: majola
·
Trädgård & Växter En av mina orkidéer har jag riktigt börjat ge upp hoppet om! Den stod ganska länge med sloknande blommor utan att jag gjorde något åt... 2
Svar
35
· Visningar
5 407
Senast: Brandgul
·
IT & mobiler Kan man göra det utan att försämra kvalitén, i vilket program i såfall? Jag tog nyss bort ljudet från en film med hjälp av Windows...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag letar efter ett biblioteks-/editorprogram som tillåter mig att se valda filattribut (ID3 metadata) i ljudfiler och dessutom enkelt...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Snubbelfot
·
Trädgård & Växter Jag har två växter som blommat färdigt som jag skulle vilja spara :idea: Amaryllis hur förvarar jag löken till nästa år? Har klippt...
Svar
19
· Visningar
1 979
Senast: Jessica1987
·
IT & mobiler Jag har fått en Nikon D90 i julklapp, med ett 18-105 Nikkor objektiv. Vilka inställningar använder man i den här kombinationen för att...
Svar
13
· Visningar
2 347
Senast: Shaklima
·
Hemmet Hallå alla bukare, har följt Hem och Hobby ett tag och skrivit lite smått, nu är det jag som har problem och skulle vilja ha lite hjälp...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: Nera
·
Hemmet Ja vad har ni i dem förutom städgrejer då såklart? 2
Svar
20
· Visningar
3 019
Senast: pinky
·
S
IT & mobiler jag skrev tidigare att skrivaren vägrar scanna, nu har den lagt av helt :(. Jag har kollat alla sladdar, dragit ur dom och satt in...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Vad kostar låsbyte? Min pojkvän har tappat bort min nyckel till min lägenhet :crazy:
Svar
13
· Visningar
14 473
Senast: tinna
·
Fritid Det här är antagligen Sveriges onödigaste tråd, men jag håller snart på att bli galen, så nu vänder jag mig till Bukefolket för att få...
Svar
18
· Visningar
1 921
Senast: Jessica1987
·
N
IT & mobiler Köpte i somras en canon 450.. och jag börjar nu lära mig och inser att jag vill ha ett längre objektiv har 18-55 nu, och vill ha ett...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Baka_kun
·
K
IT & mobiler Om man parkerar ett samtal i skype, kan man höra varandra ändå?
Svar
1
· Visningar
1 517
Senast: squarepants
·
J
Trädgård & Växter Blir snart tokig på 2 av mina rosor... den ena: clair rennisance och en vresros hansa är helt fulla i lus, de står ca 2 meter i från...
Svar
11
· Visningar
16 107
Senast: MinIan
·
Trädgård & Växter Min sambo pratade om en blomma som hans mamma har/hade. och jag vet inte om hon har den kvar.. -ring till henne tänker ni väl. men...
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Snart åker datahelvete ut.. Splitterny mac men saknar min gamla risiga pc.. det allra viktigaste för mig är att det är smidigt att...
Svar
4
· Visningar
2 894
Senast: Kim+pudel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka