Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Finns det några äkta eller wannabe-trädgårdsarkitekter här?
Vill ni ge er på vår gulliga tomt?
Terrassen är arkitektens påhitt och...
Trädgård & Växter
En av mina orkidéer har jag riktigt börjat ge upp hoppet om! Den stod ganska länge med sloknande blommor utan att jag gjorde något åt...
Trädgård & Växter
Jag har två växter som blommat färdigt som jag skulle vilja spara :idea:
Amaryllis hur förvarar jag löken till nästa år? Har klippt...
Trädgård & Växter
Blir snart tokig på 2 av mina rosor... den ena: clair rennisance och en vresros hansa är helt fulla i lus, de står ca 2 meter i från...
Trädgård & Växter
Min sambo pratade om en blomma som hans mamma har/hade. och jag vet inte om hon har den kvar..
-ring till henne tänker ni väl.
men...
Hästmänniskan På Irland är det inte ovanligt. Finns auktioner av olika kvalitet. Det här skulle jag säga är en av de mer seriösa. Ett bra sätt att få...
Ekonomi & Juridik Det står typ 80 hästar på anläggningen där vi hyr plats. Vår stallägare har aldrig nämnt att hon vill ha passen. Hon skulle ju behöva...