Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vår nuvarande tvättmaskin har börjat sjunga på sista versen... programmen har börjat haka upp sig o s v så vi måste köpa ny. Den fanns i...
Svar
13
· Visningar
2 415
Senast: spoon
·
IT & mobiler jag har ett problem. jag råkade trycka på nån knapp när jag skulle göra ett frågetecken, så att skärmen blev större, och nu har jag...
Svar
6
· Visningar
3 392
Senast: ponny7
·
  • Låst
IT & mobiler Tänkte bara höra om det finns några bukefalister här som lirar? Funderar själv på att börja då jag kikat på vännerna som lirar och... 2
Svar
24
· Visningar
1 950
Senast: Mastermind
·
A
Hemmet Varför byter man inte ut vraken istället för att lappa och laga och svära när man öppnar "fel" låda eller dörr och står med bara...
Svar
9
· Visningar
1 165
Senast: Winni
·
IT & mobiler Jag vill se en vanlig köpfilm på datorn, men får den inte att starta. Går det inte? Tittar jag vad som finns är det två TS-mappar, en...
Svar
12
· Visningar
1 251
Senast: Stereo
·
Hemmet Vårt nyköpta hus har en kakelugn, en fattigmansugn (rörspis), en kökspanna och en gammal kamin, en vedeldad uppvärmningskälla i varje... 2
Svar
33
· Visningar
6 037
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Hur mycket kan man lita på sådana? Här går det lite segt nu, har ComHem 8 mbit och enligt www.bredbandskollen.se så har jag 0,09 ut och...
Svar
14
· Visningar
1 943
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Hur kodar man för att lägga man in en sådan? (på sin egen sida) Och vilken storlek ska den vara?
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Missel
·
IT & mobiler Jag behöver ett litet program helst gratis som kan konvertera pdf-filer till word. någon som vet ?
Svar
5
· Visningar
3 954
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Konstig rubrik, men kom inte på nåt bättre. Bröt upp golvet i ena sovrummet på övervåningen eftersom det såg ut som ett vågigt, fruset...
Svar
4
· Visningar
12 048
Senast: snurran
·
V
Hemmet Har bott i min bostadsrätt i drygt ett år nu och är sjukt trött på mitt badrum. Det har nog samma tapeter som när bostadens byggdes...
Svar
9
· Visningar
1 794
Senast: vonx
·
IT & mobiler Har nu skaffat pse 7.0 och fixat till en bild och gjort den rund. Hur gör jag för att det vita ska bli transparant så att det inte blir...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: tomten
·
J
IT & mobiler Hur gör man i programmet Dreamweaver när man vill publicera en hemsida? Har en adress som är reggad hos .se men har ingen aning hur man...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: tomten
·
IT & mobiler Hej! Jag har tankt skaffa Photoshop och vill hora vilka versioner ni anvander och vad ni tycker om dem. Jag har fram tills nu...
Svar
15
· Visningar
1 182
Senast: Soppan
·
Hemmet min kille tycker vi ska sätta in det medans jag tycker att man lika gärna kan bära omkring på en dammsugare, vad tycker ni som har...
Svar
16
· Visningar
2 291
Senast: Sar
·
IT & mobiler ...först lägger det av, slutar spela, tystnar, går inte o bläddra musik eller nånting. vad göra? vad är fel? hjääääälp :cry::cry::cry:
Svar
7
· Visningar
994
Senast: GotAsecret
·
S
IT & mobiler en CD-skiva och en DVD-skiva för en 7-åring? Betrakta mig som 7-åringen, kallas nedan IDIOT 2. Jag är gift med en opedagogisk...
Svar
6
· Visningar
1 758
Senast: Skeptiker
·
Hemmet Jag och min man vill sälja vårt nuvarande hus och köpa ett annat. Men vi vet inte om det är bäst att sälja vårt hus först innan vi...
Svar
9
· Visningar
3 050
Senast: DustyDancer
·
IT & mobiler Hur får jag bort rättstavningsprogram? När jag tex svarar på ett inlägg här på Buke,så får jag röda prickar på det som jag skriver...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: ponny7
·
IT & mobiler Har en inbyggd webkamera i datorn. Men hur tar man bilder/spelar in på den? Den fungerar genom msn så den är installerad osv, men i...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka