Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Usch vad svårt det är att hitta SNYGGA gardiner som passar... Så nu får hela buke hjälpa mej. Släng in bilder på snygga gardiner...
Svar
13
· Visningar
1 817
Senast: Brisa
·
IT & mobiler Har en Nikon D60 och det vanliga kitobjekivet Nikkor 18-55 utan VR och ett Nikkor 55-200 med VR. Nu ska min bror åka till Japan och... 2
Svar
28
· Visningar
1 772
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Köpte en ny data för typ en vecka sen, aldrig haft en mac men ville testa. Dumt val inser ja nu :crazy: Hur i hela världen kopierar... 2
Svar
22
· Visningar
1 956
Senast: MinIan
·
O
IT & mobiler Jag vill säga upp mitt konto här o byta till en nytt men hur F*N säger man upp det??:confused:
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Vilket spamfilter ska man satsa på? Jag har haft Norton antivirus tills igår men har förstått att det kan vara orsaken till att min...
Svar
3
· Visningar
820
Trädgård & Växter Nu när jag fortfarande bor i allra södraste landsändan där det kryllar av vackra stockrosor i myriarder av färger så tänkte jag gå i...
Svar
9
· Visningar
3 482
Senast: Niangi
·
Fritid Vi har 18 äppleträd som alla ger en massa frukt så nu är trädgården full av äpplen igen. Jag skulle vilja göra en god måltidsdryck av...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Soranto
·
Fritid Jodå, nu har Bettysmatte slagit till :D! Hon har nämligen köpt en gammal Combi Camp idag. Den är från -77, och behöver fixas till...
Svar
3
· Visningar
9 647
Senast: Pia
·
Hemmet Jag och sambon är lite sugna på att byta golv i hallen, och funderar lite på hur svårt det egentligen kan vara. Idag har vi en matta... 2
Svar
22
· Visningar
2 841
Senast: LinnK
·
Hemmet Var inte säker på var denna tråd skulle ligga, så mod får flytta den om det blev fel. En av mina drömmar är att inreda en ladugård till... 2
Svar
25
· Visningar
2 704
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Är så sanslöst trött på mitt kök så det finns verkligen inte. Visst jag kan köpa nytt men som student finns det roligare saker (och...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: FadeAway
·
L
IT & mobiler Hur får man dit prickarna över u i tex musli? Mvh Lena
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Lena2005
·
IT & mobiler Katten har sprungit och lekt på tangentbordet och lyckats trycka på något så menyraden där uppe gömmer sig...:mad: Och alla ikoner på...
Svar
5
· Visningar
912
Fritid Funderar på att lämna in mina mattor på tvätt i höst. Så kallade älkta mattor i lite olika storlekar. Någon som har en aning om vad det...
Svar
7
· Visningar
4 270
Senast: honung
·
IT & mobiler Hur gör jag i Vista för att se hur många program som går i bakgrunden...och vilka kan jag stänga av ???
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: meodeo
·
Trädgård & Växter Vi är i husletartagen och funderar över hur mycket man ska budgetera för att anlägga en trädgård (runt ett nybyggt hus, dvs man kan...
Svar
10
· Visningar
2 333
Senast: vindvissla
·
S
IT & mobiler Vill inte att det ska komma upp ord som förslag då man skriver en bokstav på google. Hur ändrar man på det?
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: Stallflicka
·
  • Låst
IT & mobiler varför går de inte o skriva till folk för? är de nån som har mer de här problemet? ja försöker prata me en tjej på nätet men de går inte...
Svar
1
· Visningar
941
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Hej Ska man inte kunna visa digitalfotografier (JPEG-format) på TV:n? Jag har bränt ner dem på en DVD-skiva och provat att sätta den i...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: gern
·
Trädgård & Växter Citroner ska vara gula ja. Men inte själva bladverket :crazy:. Mitt citronträd står ute nu och har gjort det hela sommaren. Vintertid...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: Carolus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka