Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Är det mycket virus i omlopp nu?? Det verkar vara infekterade datorer till höger och vänster, och vi har strul med 2 av 3 datorer här... 2
Svar
24
· Visningar
2 144
Senast: Royal_724
·
Hemmet Jag har äntligen hittat gardiner jag vill ha! Nu till problemet. De är sydda med kanal upptill, och på baksidan är det sytt så att man...
Svar
4
· Visningar
1 357
Senast: ZorréZaid
·
IT & mobiler Jag undrar vilket program jag kan använda för att skapa och redigera PDF filer eller främst redigera redan existerade filer. Acrobat...
Svar
4
· Visningar
2 617
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Kan inte få en sida att fungera och får felmeddelandet "det har uppstått ett problem med websidan som gör att den inte fungerar...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Zata
·
IT & mobiler Jag har kommit åt nån knapp tror jag...:o När jag skriver så blir allt understruket att det är felskrivet,så där med rött vet ni...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Tjôta
·
Trädgård & Växter Ursäkta den dåliga och snabbt ritade bilden... Den är nog inte helt korrekt heller. Ritad ur minnet. Det rör sig i alla fall om...
Svar
6
· Visningar
1 309
Senast: Niangi
·
IT & mobiler Jag ska köpa en extern hårdisk men vet inte riktigt vad som skiljer dom åt eller vad jag ska titta efter? Hårddisken ska användas som...
Svar
8
· Visningar
1 366
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Vart kan man köpa en bra bärbar dator online till bra pris? Har kollat netonnet, men det bör väl finnas fler? Sen undrar jag även...
Svar
2
· Visningar
1 157
Senast: mariposa
·
IT & mobiler När jag ska uppdatera virusprogrammet så säger den detta: A .bin file is missing. Vad 'r det
Svar
6
· Visningar
867
Senast: Flisis
·
Hemmet Vad har ni för grader på element respektive pumpen på vinterhalvåret? Tacksam för svar... :bow: (Vi har bara bott i huset sedan 15...
Svar
7
· Visningar
1 564
Senast: Targa
·
Hemmet Jag måste hitta en bra förvaringslösning hemma (eller hitta ett hus). Är det någon här som har erfarenhet av PAX skjutdörrar? -Är...
Svar
8
· Visningar
17 463
Senast: malllle
·
Hemmet Jag vet att det är många som brukar göra egna tv-rumsnöbler av leka-stenar (heter det så? ) och fina träskivor. Var hittar man såna... 2
Svar
21
· Visningar
6 926
·
Hemmet Lägg in en bild på stora rummet jag behöver ideer till planlösningar
Svar
9
· Visningar
1 177
·
IT & mobiler Min kamera gör visst filmsnuttar i .mov. Vad ska man använda? Tog hem VLC, men det verkar inte som den får med ljudet i filmerna...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: krullisgirl
·
Trädgård & Växter Jag har här en bild, tagen på ett mindre berg i grekiska Rhodos. Är ganska säker på att det är en örtkrydda men kunde inte placera...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
S
IT & mobiler Vet någon hur man gör om en film från XviD format, till dvd format? så man kan bränna ut den å se den på TVn? Jätte tacksam för hjälp!
Svar
8
· Visningar
1 063
IT & mobiler Alltså, jag blir tokig! jag har scannat datan, men det förtsätter komma upp massa jävla popupp, och sånna här små varningsskyltar "du...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: MinIan
·
E
IT & mobiler Jag skulle testa om min webcam funkade så jag stoppade i den och installations cdn och installerade. När installationen var kvar så stog...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Erboon
·
U
Hemmet Följer många av diskussionerna här inne men har inte blivit så många egna inlägg. Fick tvättmaskinen utslagen av åskan :mad... 2
Svar
23
· Visningar
4 766
Senast: honung
·
IT & mobiler Någon mer här inne som använder sig av det? Jag köpte en helt ny dator som har windows vista som system. Men jag gillar det inte...
Svar
17
· Visningar
1 623
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka