Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

I
IT & mobiler Hej! Visste inte riktigt var jag skulle posta men jag testar här: någon som vet HELT SÄKERT; är det olagligt att ladda ner musik via...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Attjoo
·
Hemmet Snart är hela huset snart renoverat, eller renoverat.. Vi har gjort om rummen :D Kvar är badrummet och toaletten. Tänkte dela med... 2
Svar
25
· Visningar
2 482
Senast: Agapi
·
IT & mobiler Såhär ser det sedan imorse ut när jag försöker öppna IE. http://i243.photobucket.com/albums/ff165/CamillaValentine/CPdamp.jpg Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: Riley
·
IT & mobiler Behöver lite hjälp. Har en massa musik på mammas mac som jag skulle vilja flytta över till min PC. Hur ska jag göra? Det är I-tunes som...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: Araminta
·
Trädgård & Växter Vi har en Ikea palm , en sån med många blad och flera stammar, som katterna har spekat ur jorden flera gånger så vi lade dit...
Svar
4
· Visningar
2 111
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Fick ett tips av en bekant som fått höra det på en data affär, att man med hjälp av ett tomt usb minne kan snabba upp datorn. Jag har...
Svar
19
· Visningar
2 644
Senast: bollen__
·
IT & mobiler Ja, ni ser rubriken. Jag tryckte ctrl och troligen något jag inte skulle ha tryckt på. Hur återställer jag detta?
Svar
3
· Visningar
1 349
Senast: Sharpless
·
  • Låst
Fritid Gillar du heminredning.... det gör uppenbarligen inte denna person som satte ut denna annons någonstans på nätet.... " Frun ska göra...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Jag har efter mycket om och men bestämt mig för mobilt framför trådlöst bredband. Nu handlar problemet istället om vilken operatör...
Svar
15
· Visningar
1 321
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Är det bara min dator som fått fnatt eller är det fler som har en ny symbol för Buke bland favoriterna och uppe i menyraden. (ett rött...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: Dixie Chick
·
IT & mobiler Hallådär. Har nu vart en avdankad CS spelare i ca 9 månader och vart lite sugen på att spela på skoj igen. Problemet i detta är...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Här kommer två frågor som inte har med varann att göra men jag kör de i samma tråd iaf PV och jag håller på med flytt till vår...
Svar
12
· Visningar
1 253
Senast: pimy
·
S
IT & mobiler Jag kan inte logga in på min hotmail, kommer bara till en sida där jag måste ange lösenordet igen och acceptera några avtal. Japp jag...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: susekl
·
Hemmet Jag och sambon bor nu i lägenhet, men kikar runt lite på hus. Ingen brådska, men springer vi på något lämpligt objekt till hyfsade... 2
Svar
23
· Visningar
2 407
Senast: Armani__
·
Hemmet Och vad är det egentligen? Att söka på bets var ingen höjdare :D
Svar
7
· Visningar
4 462
Senast: vindvissla
·
Hemmet Mitt drömhus är en gammal missionskyrka eller liknande, ska jag bo i hus så ska jag ha ett sånt annars får det vara :p till sambons...
Svar
12
· Visningar
1 360
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler Nu är det så att jag har en nikon D40 och känner en som vill byta sin D70 mot min D40. Så jag skulle vilja ha lite hjälp. Vilken... 2
Svar
31
· Visningar
2 189
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Jag uppgraderade mitt Firefox (till FF 3) på min dator häromdagen och jag har nu börjat störa mig som tusan på att om jag skriver in en...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Någon som har erfarenhet av det? Alltså ej att sätta upp ett Trivselhus, Myrsjöhus o.s.v. utan att i samråd med snickare designa och... 2
Svar
20
· Visningar
3 307
Senast: AKB
·
IT & mobiler Idag började det. När jag öppnar en web-sida ploppar det upp en ny web-sida med något spel. Inte varje gång, men 4-5ggr hittills idag...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka