Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nån som vet varför dom ja skriver med på Msn inte ser va ja skriver? Dom ser bara ibland! ganska drygt!
Svar
1
· Visningar
683
Senast: miamiSwing
·
IT & mobiler Otekniska jag har varit i farten igen. För kanske ett år sen flyttades kanalerna om i vårt kabelnät och Barnkanalen försvann. Från i...
Svar
5
· Visningar
1 305
Senast: Madick
·
C
IT & mobiler Jag blir så trött! Nu vet jag inte om jag ska strunta i att göra om den, då det inte känns speciellt lockande att starta om... Hur...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Sharpless
·
C
IT & mobiler Så var det dax igen, jag behöver tips på vacker fotomiljö i Skåne. Hästar måste vara ett inslag i miljön. Ryttare likaså. Varje...
Svar
16
· Visningar
1 232
Senast: Sjalen
·
N
Hemmet Tjenix Har ett skinn (nötkreatur) som jag personligen gillar ganska mycket som legat ihopvikt (morr :mad:) några dagar och således...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: pimy
·
IT & mobiler Efter extrema problem i morse med en kraschad harddisk har jag bestamt mig for att kopa ny dator! Funderar pa en HP, en av de...
Svar
9
· Visningar
1 328
Senast: Irenes
·
Fritid Tänkte ge mej ut och plocka nypon nu i höst, det finns mängder längs vägen till skolan och stallet! Och jag är barnsligt förtjust i...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: sthu
·
Hemmet Ja att städa är något av det tråkigaste jag vet, men man måste göra det ändå. Med mycket saker på liten yta så blir det lätt överfullt...
Svar
4
· Visningar
1 297
Hemmet Kan man måla en GAMMAL korkmatta? Med vad för färg? Resultat? Dottern vill ha ett cerise-färgat golv....
Svar
18
· Visningar
22 045
Senast: Mammadutt
·
Trädgård & Växter Tidigt i somras planerade jag mariaklockor i två av mina rabatter. Tydligen är dessa tvååriga och blommar inte förrän nästa år. Jag har...
Svar
1
· Visningar
1 003
Senast: Luff
·
Hemmet Sitter o tittar på en repris just nu och funderar över följande. Finns det människor som verkligen kan stå ut med att någon kommer in...
Svar
17
· Visningar
1 528
Senast: Luff
·
Hemmet Nu börjar hösten komma... dags att ta tag i målning/tapetsering. http://www.pixbox.se/alb878414 bilder hur det ser ut nu. Ska även göra...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Finns det såna? Hur funkar storleksanpassningen och ser de okej ut? Var finns de? Behöver dölja att soffan förvandlats till...
Svar
15
· Visningar
4 544
Senast: Lenita
·
Hemmet Jag fick för mig att fixa lite ny färg i mitt badrum och få ordning på det så Projekt Sänggavel får vänta en stund. Att göra... Lägga...
Svar
15
· Visningar
2 786
Senast: Xzite
·
S
IT & mobiler Jag råka trycka på något så mina åäö på msn försvann... trycker man på dem så kommer där upp andra symboler. Hur tusan skiftar man...
Svar
2
· Visningar
3 435
Senast: Erboon
·
IT & mobiler Finns det någon sida som enkelt förklarar hur man gör hemsidor snyggt med html? Eller kanske rent ut av en sida där man kan pyssla o...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Zizzy
·
IT & mobiler Finns det nått sätt å göra om ljudfiler till mp3 filer?
Svar
6
· Visningar
859
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Är totalt nollställd när det gäller MSN. Nån här som kan hjälpa mig? Vad är skillnaden på MSN och Windows Live ID? Måste man ha en...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Xzite
·
V
IT & mobiler hemma har jag t*lia som internet leventatör och i deras bredband ingår då ett virus skydd MEN jag hittar inte detta virusskydd längre...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: vickis-pajala
·
IT & mobiler Någon som har bra koll på vart på nätet man kan skaffa en bra, välfungerande, icke-krånglig blogg där man kan lösenordskydda kategorier...
Svar
18
· Visningar
3 631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka