Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
IT & mobiler Kan man ändra? Isf hur?
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Ragatan
·
I
  • Låst
IT & mobiler Jag har en film som är filmad med en vanlig digitalkamera, men filmen går inte att fixa i Windows Movie Maker. Det kommer upp en ruta...
Svar
2
· Visningar
891
·
  • Låst
IT & mobiler Sitter och försöker göra om lite bilder med det går inte så bra :angel: Vill ha en naturbild sen hästen lite transparent i...
Svar
1
· Visningar
687
·
  • Låst
IT & mobiler Vet nån om man kan ladda ner nya smileysar o animeringar att använda i sms i mobilen? Har kollat tillverkarens hemsida under...
Svar
1
· Visningar
934
·
W
IT & mobiler Klantigt av mig, men kameran blev liggandes på stallbänken i spöregn så det har kommit vatten in i den.... Tror ni att det är någon ide...
Svar
12
· Visningar
1 256
D
IT & mobiler Hejsan:) Sitter och skriver ett arbete vid datorn nu. Är det någon som vet hur man infogar upphöjttecken i Word? T ex om man ska skriva...
Svar
5
· Visningar
1 737
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Men hur får man bort alla sidor man varit inne på, alla länkar och sådär? Så det blir tomt och dom inte syns i adressfältet längre?
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Skydark
·
K
IT & mobiler Hej! Mitt Windows movie maker har krachat ! Och jag måste kunna använda det nu till helgen! Det har funkat utmärkt tills när jag för...
Svar
14
· Visningar
1 554
Senast: Gabby_Ossi
·
IT & mobiler När jag går in på internet så kommer det ut en massa spam och som sparar sig på favoriter. Det går inte att ta bort. Ngn som vet vad...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: Olympus
·
IT & mobiler Min inte så datavana mamma har lyckats ändra någon inställning så att alla dokument är rutiga i Word om man väljer utskriftlayoutläge...
Svar
5
· Visningar
7 674
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Har winzix, men det funkar ju skit och "stöter på ett problem och måste avslutas" så fort man ska öppna en fil :mad: Finns det andra...
Svar
3
· Visningar
3 459
Senast: Gnist
·
K
  • Låst
IT & mobiler www.travian.se ruskigt tidskrävande efter ett tag... :-) Romare, Galler eller german. välj stam och starta upp din by för att komma... 2
Svar
24
· Visningar
4 511
·
IT & mobiler Jag ska göra ett skolarbete i Illustrator. Valfritt vad jag ska göra. Har knappt jobbat med programmet alls så vet inte riktigt vad jag...
Svar
5
· Visningar
945
G
IT & mobiler Till mina högtalare är det två sladdar. En vanlig hörlure-grej, vad den nu heter, och sen en större sak med en kontakt som ser ut som ...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Stalker
·
IT & mobiler (detta rör sig om någon licens till ett spel jag har köpt från internet) Dear Hanna, please find attached your personal license...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Elftor
·
  • Låst
IT & mobiler Finns det några nedladdningsbara program som är bra? Eller ska man satsa på att köpa sig ett program istället? Ska bara bygga på...
Svar
1
· Visningar
1 341
·
IT & mobiler Min laptop beter sig något underligt. Jag inbillar mig att när jag sätter armbågen mot den vänstra nedersta kanten på datorn, så börjar...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: Casteloro
·
S
IT & mobiler När jag trycker ner pil tangenten till vänster så blir det ett h. Tar jag den till höger så blir det ett n hur får jag till baka...
Svar
13
· Visningar
1 223
Senast: Skydark
·
S
IT & mobiler Hur gör man för att låsa skärmsläckaren? Jag har hittat runtat mm. Där står det "kräv lösen för att återvända" men vart skriver man in...
Svar
2
· Visningar
1 098
Senast: Stalker
·
I
  • Låst
IT & mobiler Jag har en film som är en IFO-fil. Men jag skulle vilja ha den i ett annat format så att jag kan ladda upp den på ställen som...
Svar
3
· Visningar
1 030
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka