Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Helt plötsligt fungerar inte musen på datorn. Det är en optisk mus eller vad man säger. Vi provade med musen jag har till min laptop men...
Svar
10
· Visningar
3 082
Senast: Skuggabaldur
·
L
  • Låst
IT & mobiler Har vid vissa trådar försökt lägga ut bild, men hur i hela friden - GÖR MAN??????????????? Snälla, kan någon hjälpa mig? :o :o :o
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Zaga
·
E
IT & mobiler ..eller är det bara jag som är dålig fotograf? Jag fick en Canon Powershot S3 IS i julas och den är jättebra på alla vis utom att det...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Nortra
·
IT & mobiler Hm, hur ska jag förklara? När jag ska logga in på en sida eller söker på något sparas det och när jag sen ska logga in på t ex buke...
Svar
8
· Visningar
1 281
IT & mobiler Ska precis uppdatera min pappas GPS. Men när jag ansluter den till datorn så kommer inte lappen "Maskinvara ansluten" upp. Alltså hittar...
Svar
1
· Visningar
1 981
Senast: Boj
·
IT & mobiler Är det ngn som vet om det finns ngn site där man kan ladda upp filer som är större än 100 MB har vart inne på Photobucket, Youtube och...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Gnist
·
N
IT & mobiler Min kamera har helt plötsligt spärrat mitt minnes kort på nått jäkla vänster, nån som vet hur man ändrar de?
Svar
8
· Visningar
3 454
Senast: Nortra
·
IT & mobiler Vad har jag gjort? Å Ä Ö fungerar inte längre i Outlook Express! Kan någon hjälpa mig?? Jag har säkert tryckt på nån knapp...
Svar
3
· Visningar
4 949
Senast: meodeo
·
  • Låst
IT & mobiler jag håller på bli galen. hur får man till en bild så den passar inom ramarna för en avatar?? oavsett hur liten (i storlek) jag gör den...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har två kontakter i min lista (båda icq-användare) som jag inte ser vad de skriver. Alla andra kontakter via Miranda dyns texten fr...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Pallas
·
IT & mobiler Har detta Atlantis, ett äventyrs spel på 4 st CD-skivor. Dock har inte detta kunnat användas sen jag fick XP, och min fråga är därför om...
Svar
1
· Visningar
754
·
IT & mobiler Kan inte koppla upp mej om jag inte avaktiverar Norton Först!Hur gör man då?Någon som kan hjälpa mej?:confused:
Svar
1
· Visningar
675
·
T
IT & mobiler jag har fått en skiva av en kompis som jag ska bränna och ge till min mamma som fyller år i morgon. Men det vart lite problem. Filnamnen...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Tant Asta
·
S
IT & mobiler Har en film i datorn som består av Xvid-filer eller nåt. Så man kan se den i datorn. Hur gör man för att kunna lägga den på en cd/dvd...
Svar
9
· Visningar
1 168
Senast: Skuggabaldur
·
IT & mobiler Är det någon som är ansluten till det? Någon som inte bor i tätort. Min kommun har sånt stadsnät, men jag bor i skogen och undrar om det...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Sony
·
IT & mobiler Oj vad jag är stressad nu. Har en uppgift i skolan som jag måste skicka in senast idag. Gjorde den i exel på datorn hos pojkvännen, där...
Svar
11
· Visningar
1 193
·
C
IT & mobiler Jag har en ny digitalkamera, en Nikon COOLPIX L5. Har installerat programmet för kameran på datorn. Men hur ska jag göra för att kunna...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: carina 58
·
IT & mobiler alltså jag har ALDRIG haft problem med dem.. men sen jag fick mitt modem för att kunna ringa via IP så går det inte att maila!!! får...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Messy
·
S
IT & mobiler Jag hade en lokal mapp med viktiga mail som jag har sparat. Nu är hela mappen bara väck. Jag kan inte hitta den skriker jag i full...
Svar
7
· Visningar
4 636
Senast: Skydark
·
R
IT & mobiler Jag är verkligen urkass på datorer så jag har kanske en något underlig fråga...:crazy: Hur/var ändrar man så att bilden man valt som...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: reykurboy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka