Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

I
IT & mobiler Min kära dator har ändrat storlek på texten i internet explorer helt själv (antalgigen är det jag som tryckt p något). Hur ändar man...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: _isdroppe_
·
IT & mobiler Varför känner inte Media Player igen alla skivor? Jag förstår att det står Okänd artist på brända skivor, men originalskivor? Kan man få...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Ragatan
·
E
IT & mobiler ...under "datorer" och får inte upp en enda träff? Min fråga: Kan man ladda hem xp lagligt och få licensnyckel över nätet eller...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Snuffsan
·
IT & mobiler Min mammas dator är ny. Men när hon klickar upp en bild tex i mina bilder, då kopieras den bilden och om hon ska ta bort en bild då...
Svar
2
· Visningar
752
K
IT & mobiler Menyraden längst ned med startknappen och öppnade webfönster mm är helt borta. Den nedersta centimetern av skärmen består av bakgrunden...
Svar
7
· Visningar
1 267
Senast: nidron
·
IT & mobiler Nu har jag äntligen köpt en firewire kabel så jag ska kunna föra över filmen direkt från videokameran in i datorn. Visst, den tar in...
Svar
2
· Visningar
755
IT & mobiler Sonens dator funkar inte bra och systemåterställning går inte att göra, då det ommer upp att det fattas någon fil/ någon fil är trasig i...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Har nu adsl-bredband,men ska nu flytta ,och där är det inte utbyggt ännu till adsl.Så nu ska jag ha mobilt bredband men nu funderar jag...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: daymint
·
A
IT & mobiler hur gör man filmer och hur laddar man upp dom här på buke?
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler har en film som är .MOV kan man ändra filtypen på något sätt? funkar inte i windows movie maker annars...
Svar
8
· Visningar
3 142
Senast: Congeria
·
IT & mobiler Hur gör man för att låsa en kolumn så att den inte scrollas, medan resten av arket scrollas? Exempelvis att A1 alltid finns överst i...
Svar
10
· Visningar
15 558
Senast: ninne
·
IT & mobiler Finns det något bra gratis program som man kan göra det i? Har sökt på google men de jag hittat har antingen bara konverterat en viss...
Svar
2
· Visningar
5 145
·
IT & mobiler Har ett litet problem, måste få bort ljudet från en film jag spelat in men vet inte hur man gör :confused: Kan någon vänlig själ...
Svar
3
· Visningar
731
·
F
IT & mobiler Hej! nu har jag ett problem... jag har fått ett gmmalt dataspel av min syster (arvet från rosmondhill) och nu när man har spelat de...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: replica
·
IT & mobiler Någon som vill tipsa om vettiga antivirusprogram som går att ladda hem gratis?
Svar
7
· Visningar
838
Senast: suisyola
·
M
IT & mobiler Så nu för andra gången utav andra gången jag skulle använda min skrivare sedan jag flyttade hemifrån igen så lärade jag ringa min pappa...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: moonlightgarden
·
P
IT & mobiler tjeena vad har ni för grafikkort? Jag har en knäppisdata, köpte nytt i våras för någon tusenlapp som skulle vara skitbra, men icke...
Svar
10
· Visningar
1 110
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Hur rensar man hemsidesmenyraden i opera? Alltså där alla hemsidor står? /anna
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Anna-panna
·
IT & mobiler Är det någon som vet var man kan ladda ner gratis teman till Windows XP?
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Bah. Försöker lägga in fonter på datorn, har ju lyckats tidigare på denna [har fått ny så känner mig inte riktigt hemma än] dator...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31