Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Varför känner inte Media Player igen alla skivor? Jag förstår att det står Okänd artist på brända skivor, men originalskivor? Kan man få...
IT & mobiler
Menyraden längst ned med startknappen och öppnade webfönster mm är helt borta. Den nedersta centimetern av skärmen består av bakgrunden...
IT & mobiler
Sonens dator funkar inte bra och systemåterställning går inte att göra, då det ommer upp att det fattas någon fil/ någon fil är trasig i...
IT & mobiler
Har nu adsl-bredband,men ska nu flytta ,och där är det inte utbyggt ännu till adsl.Så nu ska jag ha mobilt bredband men nu funderar jag...
IT & mobiler
Så nu för andra gången utav andra gången jag skulle använda min skrivare sedan jag flyttade hemifrån igen så lärade jag ringa min pappa...
Juridik & Ekonomi Du kan chatta med kvinnojouren!
Det finns några olika, bla. denna som jag fick upp när jag googlade "chatta med kvinnojour".
Där kan du...