Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Något konstigt har hänt med min dator. Jag kan inte längre lägga ut trådar och svara i trådar på avelsforumet. Vad har hänt? Har jag...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: maria_b
·
T
IT & mobiler Om någon försöker "komma in" på ens data och man har deras ip-nr vart ska man anmäla detta till då?? För det är väl olagligt?
Svar
3
· Visningar
835
Senast: fredde
·
IT & mobiler Någon som vet en sida där man kan skapa sin egen virtuella bild av sig? Genom att skriva in sin längd, vikt osv så skapas en bild av hur...
Svar
4
· Visningar
1 766
Senast: Phorsytia
·
S
IT & mobiler Jag letar efter en hemsida jag var inne på för ett tag sen, men hittar inte den i listan.. Jag vet att man kan rtycka på några tangenter...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: Smulu
·
H
IT & mobiler Hemma idag o slappar. Googlat lite och insett vilken djungel det är! Har ni några favoritsidor, roliga spel?
Svar
3
· Visningar
1 249
Senast: månsken
·
IT & mobiler Använder firefox och WinXP. Norton antivirus och brandvägg. Nu har det börjat dyka upp massa jobbiga flikar, som popups fast i en ny...
Svar
14
· Visningar
1 329
Senast: jos
·
IT & mobiler :D :D Datormusen då ;) Hjulet har slutat fungera! Hur fixar jag det, någon som vet? Går det? Den här "ploppen" som skall ner, åker...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: moiran
·
E
IT & mobiler Jag har en hemsida som jag har gjort i Frontpage, har just lagt upp den genom detsamma. Har alltid funkat förut, men nu kan jag inte se...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Egonson
·
R
IT & mobiler För er som nu funderat att köpa en lite dyrare digitalkamera, alltså en digital sådan, så rekommenderar jag er att läsa senaste numret...
Svar
19
· Visningar
1 469
Senast: Sannesus
·
V
IT & mobiler Jag har gjort en sida åt mig själv och en åt min pappa, bägge två i publisher. Om jag söker på mitt namn i en sökmotor så kommer min...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: villi
·
IT & mobiler Nu har dator helsiket slutat att uppdatera sig. Så när jag byter sida på buke så måste jag uppdatera hela tiden!!!!!! Jag har kryssat i...
Svar
7
· Visningar
804
Senast: åke
·
S
IT & mobiler om hur man kodar c++ ??
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Elftor
·
P
IT & mobiler Hur får man bort programmappen från startmenyn?
Svar
2
· Visningar
708
Senast: moiran
·
IT & mobiler Har haft problem med uppkopplingen så ringde Telias support. Dom kunde dessvärre inte fixa felet utan jag fick uppdraget att "uppdatera...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Boj
·
IT & mobiler Jag har lite filmer som är filmat från ridhuset. Det blev väldigt mörkt o jag skulle främst vilja ljusa upp dem. Vad för program...
Svar
3
· Visningar
684
Senast: Laban
·
IT & mobiler Går det att spärra någon från att skriva i ens gästbok? Hur gör man det isf? Är inte lite trött på all reklam någon slänger in :crazy:
Svar
7
· Visningar
1 051
Senast: Gnist
·
S
IT & mobiler Är det någon som vet om någon tidning eller någonstans på nätet de gjort jämförelser mellan de webshops som finns. Alltså de man kan...
Svar
7
· Visningar
1 157
Senast: fredde
·
D
IT & mobiler Jag har en sån och har dessutom köpt en USB-sladd. Den är installerad och finns som mapp på skrivbordet. Men i mappen finns inget man...
Svar
7
· Visningar
855
Senast: da_hannah
·
A
IT & mobiler Hej. Har ett litet problem, eller rättare sagt min svärfar. Jag är inte speciellt datakunnig och svärfar, om möjligt, ännu sämre :)...
Svar
8
· Visningar
2 300
Senast: Ashira
·
IT & mobiler Har gjort om en hemsida, och i IE ser det jättebra ut, men i Firefox så har hela sidan hamnar låååångt ut i högerkanten, varför det...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka