Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Jag ska snart bocka av musikal i London på min bucket list, men vad har man på sig? Har googlat men är inte nöjd med svaren 😆 Det kommer...
Juridik & Ekonomi
Eftersom jag och sambon snart flyttar längre ut på obygden så började jag läsa på om reseavdrag för pendling till arbetet. Har alltid...
Trädgård & Växter
I odlingszon 5, på gränsen mot 6.
Ännu inte många kalla nätter men temp över 5 bara några timmar på dagen. Slår vädret om kan det snart...
Juridik & Ekonomi
Jag är intresserad av ett nytt boende som skulle passa mina behov och min plånbok bättre men för att kunna köpa det så måste säljarna gå...
Kropp & Själ
För två veckor sedan insjuknade jag i vad jag antog var matförgiftning efter att ha druckit lite ofräsch mjölk i mitt morgonkaffe. Mådde...
Kropp & Själ
I tråden om skog och klimat blev jag ombedd att förklara hur jag lyckas med att leva på 0,7 jordklot trots att jag bor i Sverige. Jag sa...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag kan bara svara på utifrån hur jag själv tänkt (eftersom jag då har två blandraser och en renrasig, och kollar på annonser både för...