Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Vad borde du göra just nu, men som du inte gör? Jag borde duscha. 2
Svar
26
· Visningar
1 269
Senast: Sel
·
Samhälle Vems ansvar faller det på och var vänder man sig? Jag vill ju helst inte betala för något som inte kommit fram. Om det spelar roll har...
Svar
9
· Visningar
1 944
Senast: Migo
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd, gamla full! Jag stör mig på min rygg som pajjat. 99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
121 696
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag borde ligga och sova nu men jag bröt ihop istället... Jag har fått världens bästa nyheter för ett tag sen. Jag ska bli moster :love...
Svar
8
· Visningar
2 247
Juridik & Ekonomi Köpte en grej på letsdeal som jag ska använda idag. Såg nu att sista datum för den var 24/10. Jag skulle gått mycket tidigare men har...
Svar
0
· Visningar
626
Senast: BernT
·
Mat Jag fick en massa morötter idag och då jag numera är hästlös har jag lite svårt att komma på vad jag ska göra av alla. Har idag gjort en... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 614
Senast: Entourage
·
Juridik & Ekonomi Jag borde kunna detta, men jag har googlat mig själv blodig och jag hittar ändå ingenting och ingen jag frågar vet. Vilken lag... 2
Svar
38
· Visningar
2 854
Senast: em-pirre
·
Juridik & Ekonomi Ja, som rubriken säger; hur köper man in sig i ett hus? Jag och min sambo bor i ett hus som han äger och har bott i i 12 år. Det har... 2
Svar
23
· Visningar
5 379
Senast: Bapelsin
·
Kläder & Bli fin I början av nästa år kan det eventuellt bli middag och helg på hotell med tillhörande dans. Klädsel kostym och långklänning. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 753
Senast: Unafraid
·
Tjatter Det slog mig att det finns så många sätt att fira - eller inte fira - nyår. Hur spenderar ni nyårsafton? 🙂 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 614
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hur hittar man någon mening med livet? Jag har två barn på heltid eftersom deras pappa inte kan avlasta någonting. Jag själv är... 2
Svar
30
· Visningar
3 519
Senast: Dullknives
·
Tjatter Nu är det dags att titta på alla favoritfilmer. Vilken/vilka är era. Jag börjar. Nightmare before Christmas
Svar
6
· Visningar
452
Senast: Lingon
·
Fritid Vad är era bästa tips? Anländer fm och åker morgonen efter så även restaurangtips för lunch och middag. Har inga specifika intressen...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Kirre
·
Samhälle Har ni börjat handla andra varor i någon utsträckning när ni handlar mat? Hitta billigare alternativ i någon utsträckning? Eller... 23 24 25
Svar
496
· Visningar
35 916
Senast: Zinfernia
·
Relationer Om man är gift i GB med en britt, men är skriven och bor i sverige. vilka regler gäller vid skilsmässa?
Svar
2
· Visningar
908
Senast: Tranan
·
Svar
1 685
· Visningar
74 407
Senast: Scata
·
IT & mobiler Jag är helt lost i det forumet och tänkte om buke kanske kan ledsaga mig vad jag bör titta på :angel: Jag har länge velat ha en...
Svar
1
· Visningar
481
Senast: warg
·
Samhälle Jag satt och läste lite i EPA-tråden, och fastnade då på @athena_arabians inlägg om att tonåringar alltid försöker förföra sina... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 912
Senast: lil-sis
·
IT & mobiler Jag har en massa bilder på min telefon, men jag lyckas bara importera en bråkdel av dem till min dator. De flesta "syns inte" för min...
Svar
1
· Visningar
445
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag känner mig sjuk färdig med det här med mens och PMS. Jag har ett barn och vill inte ha fler, så nu känns det inte som det är nån... 2
Svar
22
· Visningar
2 710
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka