Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hittade en helt underbar gren igår när jag var ute vid havet och rastade hunden. Den har legat X antal år under vatten och har blivit... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 681
Senast: Armani__
·
S
Hemmet http://se.plasti-kote.co.uk/Print_product/pcode---4520/print---True Måste man först slipa bort färgen på kaklet man redan har i...
Svar
12
· Visningar
1 337
Senast: Brandgul
·
S
Hemmet Vi ska tapetsera hallen och har märkt att vi har en urkänslig tapet, vilket inte är det smartaste i en hall. Finns det något medel som...
Svar
11
· Visningar
6 807
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Är sugen på att måla inuti mina kökskåp/gadrerober. Men vilken färg är lämplig?
Svar
15
· Visningar
21 718
Senast: Brandgul
·
Hemmet När man ska sälja den då. Bortsett från att ha välstädat då ;)
Svar
19
· Visningar
2 405
Senast: FadeAway
·
Hemmet Tänkte visa mitt senaste påfund. Hittade en lampa i en lägenhet som min mamma hjälpte till att städa ur efter en äldre dam som... 2
Svar
23
· Visningar
2 800
Senast: Sar
·
Hemmet Någon som vet hur länge kantareller håller sig i frysen?
Svar
6
· Visningar
15 661
Senast: Royal_724
·
A
Hemmet Är det någon som bor precis vid en 90 väg? Den är liten väg, men går på 90 i hastighet (borde vara 70..) och det kör rätt många där...
Svar
18
· Visningar
4 745
Senast: Egonson
·
Hemmet ska införskaffas. Är dock väldigt fundersam gällandes madrasserna. Ramen är utvald. Till det verkar det ju finnas hundra olika...
Svar
10
· Visningar
7 594
Hemmet Vad har ni för bäddmadrasser? Bör man pröva den innan man köper, funderar på en Sultan timan...
Svar
5
· Visningar
4 414
Senast: Widerberg
·
Hemmet Har hittat planlösningen på min 39kvm lägenhet och ber nu er om lite tips om hur jag ska inreda den på ett smart sätt, gärna hyfsat...
Svar
9
· Visningar
1 577
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Köpte ett sofföverdrag på auktion för nån månad sedan. Tyvärr var det beige, men men skam den som ger sig. Iväg till ÖB och köpte...
Svar
3
· Visningar
2 421
Senast: HeRomer
·
Hemmet Om vattnet i duschen byter temperatur lite som det själv vill när man duschar, är det då blandaren det är fel på, eller hela huset...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: pepp
·
Hemmet Vi ska tapetsera om våran hall och vi är lite rådvilla när det gäller tapetval. Hallen är, som de flesta andra hallar smal och ganska...
Svar
6
· Visningar
6 703
Senast: fragansia
·
Hemmet Lite rådvill nu... Vi kan inte bestämma oss alls vad vi vill ha för färg på matbord, soffbord och tv-bänk/lösning i vår nya lägenhet...
Svar
7
· Visningar
3 765
Senast: ullo
·
Hemmet Jaha, då var det jag igen... Min och makens budget tillät tydligen inte ett krafttag på ovanvåningen i höst med hantverkare, rivna... 2
Svar
22
· Visningar
8 365
Senast: Sar
·
S
Hemmet Vad har ni för färg på väggarna i era vardags/tv-rum? ska måla om mitt och just nu är det senapasgult. Nygjort. Har precis flyttat... 2
Svar
33
· Visningar
2 645
Senast: Lenita
·
Hemmet Har nu tapetserat i sovrummet, och är i valet och kvalet vad jag ska ha för färg på möblerna... Har i princip bara teak i resten av...
Svar
7
· Visningar
1 242
Senast: pepp
·
Hemmet Ja, kan man det? :confused: på grund av kass planlösning i huset är alternativet att ha dem i en äcklig källare full med både det ena...
Svar
6
· Visningar
6 691
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Ja, jag har sett ett par alternativ hur folk har ändrat på gamla Husqvarna symaskiner. Jag själv har tagit bort symaskinen och har...
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: MikaTela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka