Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har en knöl i ena armhålan som jag har kollat upp på VC. Enligt läkaren är det en infekterad svettkörtel (:yuck: äckligt, jag veeet...
Svar
5
· Visningar
4 426
Senast: pulkaskurk
·
Kropp & Själ Jag kan väl inte vara den enda på buke som ledsnat redan på julmaten? Vad äter ni på julafton? 2
Svar
39
· Visningar
3 422
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Någon som vet? Ett snabbt svar skulle uppskattas :)
Svar
4
· Visningar
669
Kropp & Själ Håller på att leta friskvårdare åt mina arbetshundar och stöter på mängder med kvacksalveri (snacka om en marknad som borde regleras)...
Svar
16
· Visningar
12 862
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Igår vurpade jag ganska rejält med cykeln, och mitt högra knä fick sig en ordentlig smäll. Först kunde jag knappt stödja på benet, än...
Svar
7
· Visningar
1 446
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag misstänker att jag har fått nån inflammation i sköldkörteln. Undrar om det är någon som har erfarenhet av det att dela med sig av...
Svar
14
· Visningar
11 627
Senast: Prosit
·
Kropp & Själ Jag läser mycket om olika diagnoser dels för att jag har vänner, bonusdöttrar och andra släktingar med olika diagnoser (nåja, nu låter... 2
Svar
26
· Visningar
3 435
Senast: Kofunda
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för ny tråd nu igen. Let's go! 98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
96 261
Senast: Linisen
·
Kropp & Själ Har på senare delen av eftermiddagen fått stickningar/domningar i pannan som nu sakta har smugit sig ner från tinningarna till käkarna...
Svar
16
· Visningar
33 786
Kropp & Själ 1. Finns det NÅGON rimlig risk att kroppen, med hyfsat normal menstruationscykel, vid något tillfälle kan fucka upp totalt och fixa ny...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: jerseyko
·
Kropp & Själ Jag verkar ju bara skriva i trådar om mat eller relationer numer, så här kommer en till om mat :o På sistone har jag börjat reagera...
Svar
9
· Visningar
5 894
Senast: kvandi
·
Kropp & Själ Jag orkar fan inte länge! Har precis varit på vårdcentralen och sökt hjälp för min extrema trötthet och väldigt bristande koncentration... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 053
Kropp & Själ Vad händer om jag har i t.ex. Directions i någon ganska mörk färg, som Dark Tulip, Plum eller Midnight Blue i mitt mörkbruna (nästan...
Svar
4
· Visningar
1 415
Kropp & Själ Har en kompis som var på vanlig rutinmässig hälsoundersökning idag. Det visade sig att han hade väldigt lågt blodtryck (aldrig haft... 2
Svar
32
· Visningar
3 347
Senast: tott
·
Kropp & Själ Mina höftbesvär som jag trott var fogproglem efter två täta graviditeter visade sig efter läkarbesök vara inflammation i höften. Fick... 2
Svar
23
· Visningar
23 202
Senast: Mikan
·
Kropp & Själ Jag har ända sedan jag var liten fått höra från läkare att jag är överrörlig. Fick höra att jag skulle styrketräna för att inte få... 2
Svar
27
· Visningar
3 943
Senast: Tender
·
Kropp & Själ Är verkligen i behov av lite råd och stöd gällande en kompis till mig. Kompisen har under en tid vart deprimerad och haft ångest... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 404
Senast: hurgorman
·
Kropp & Själ Hur gör man för att bli av med viktnoja? Tänker VÄLDIGT mycket på min vikt, om jag ser tjock ut, har gått upp osv.. Är överhuvudtaget...
Svar
9
· Visningar
1 708
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag har i många år använt Revita Lash fransnäring men har precis som Läkemedelsverket uppmärksammat, gett mig lite torra, irriterade...
Svar
12
· Visningar
5 360
Senast: Rosenblad
·
Kropp & Själ Hur vanligt är det att bli dålig av räkor? Jag gjorde en smörgåstårta idag och köpte frysta räkor som jag fick skala själv. Det var bara...
Svar
8
· Visningar
6 644
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka