Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
I somras fick jag veta att jag har bipolär sjukdom. Vid ett läksrbesök häromdagen fastslog man vilken typ och en hel del följdverkningar...
Kropp & Själ
Har kört med honung men det kanske inte tillför så mycket fukt så undrar om ni har några tips?
Helst utan parabener, linolool och andra...
Kropp & Själ
Jag har drabbats av en ordentligt jobbig huvudvärk det senaste (året?). Den är väldigt förutsägbar och jag undrar om någon här har någon...
Kropp & Själ
Såg ett inslag på tv4 om att många med psykisk ohälsa hemlighåller sina diagnoser. Vet att det finns en del här på buke (inkl jag själv)...
Kropp & Själ
Tänk typ en ledig dag då ni på det stora hela gör väldigt lite. Kanske går någon promenad och grejar lite men sen spenderar ganska många...