Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag behöver ha roligt, men jag vet inte hur man gör, vet ni? Fick till mig igår, när en väninna sa just dem orden om att jag behöver ha... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 571
Senast: Sar
·
Äldre Min tarm har bestämt sig för att börja balla ur med jämnare mellanrum och jag tänkte ge den lite vila nu i veckan (har gått ner minst 3...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: Lejonelle
·
Äldre Minns att någon här skrev att den gjort glöggköttbullar vid jul (tråden finns inte kvar vad jag kan hitta så det måste vara några år...
Svar
1
· Visningar
987
Senast: Karma
·
Äldre För tjänstefel? Bara för att hans angripare (som var beväpnad med kniv) dog. Bör nog ta till sig följande information... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 494
Äldre Varianterna av te har ju förekommit flera trådar här. Men eftersom en vän till mig skriver thekakor måste jag fråga hur ni stavar... 9 10 11
Svar
204
· Visningar
12 272
Senast: ptr
·
Äldre Funderar på om en pastasås med grädde, trattkantareller eller förvälda gula kantareller, lök, vitlök och kryddor kan blir gott/...
Svar
4
· Visningar
774
Äldre Jag öppnade dörren och stod öga mot öga med en räv. Otroligt skabbig, ingen päls på bakdelen och endast ett par strån på svansen. Mager... 2
Svar
24
· Visningar
9 113
Senast: honung
·
Äldre Blev totalt blåst av en telenor försäljare och förnyade mitt abonomang.. Vilket jag ångrar stort .. Sa jag reste mycket och han sa det...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Smurfoff
·
Äldre Hej! Har ett paket färdiga marängbottnar liggandes hemma och känner att det är dags att äta upp dem! :d Har ni några tips på vad...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: cili
·
Äldre Lite konstig rubrik men men En släkting till mig har stora problem men det största problemet är nog att han inte vet om det eller... 2
Svar
24
· Visningar
14 386
Senast: CK
·
Äldre Ni vet, man är trött efter arbetsveckan, man är sugen på nåt gott som ska gå snabbt att laga. Vilken är er bästa fredagsmat? 2 3 4
Svar
60
· Visningar
15 292
Senast: hastflicka
·
Äldre Jag har inte varit medlem jättelänge, men hade ett annat konto för hundra år sedan. Hursomhelst, jag tycker att väldigt många, absolut... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 219
Senast: ptr
·
Äldre Jag ingen fast telefon längre utan köra bara med en gammal enkel mobil med kontantkort. Den är inte registrerad. P.g.a. det kan jag ju...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: Magiana
·
Äldre Jag har aldrig ägt en TV i hela mitt liv och således aldrig betalat TV-avgift. Visst ser jag sett på TV via nätet ibland, men ingenting... 7 8 9
Svar
178
· Visningar
13 039
Senast: sdman
·
Äldre Om man misstänker att ens granne misshandlar sitt barn, vad gör man då? Vart ringer man? För att göra en lång historia kort så bor vi...
Svar
17
· Visningar
2 211
Äldre Jag skriver en bok, kort och gott. Och i den ska en av huvudkaraktärerna dofta underbart. En sådan där doft man minns att någon kan...
Svar
16
· Visningar
1 293
Senast: Twihard
·
Äldre Det ska kollas efter sådant i huset :cautious: Hur går det till när det ska kollas i huset efter sånt? Vad brukar dom behöva åtkomst...
Svar
11
· Visningar
2 077
Senast: Oldie
·
Äldre Jag har jätteproblem med lapparna som sitter i kläder, de fastsydda alltså. Numera är dom ju fastlockade, inte lika lätt att bara...
Svar
12
· Visningar
3 031
Senast: monster1
·
Äldre Jag ska äntligen uppfylla en längre tids dröm, skaffa semesterbostad utomlands. Land och stad är bestämt, håller på att leta charterresa...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: chiara
·
Äldre Söker namnet på en gaaamal barnfilm om en liten flicka som föds ur en tulpan (tror jag det är iaf). Hon ger sig av på äventyr ihop med... 2
Svar
20
· Visningar
5 225
Senast: JhL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka